Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش و تحلیل فیلم سینمایی "شکاف" با نگاهی اخلاقی به فرزندآوری در جهان معاصر از سوی پژوهشگاه ابن‌سینا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، گروه حقوق و اخلاق زیستی پژوهشگاه فناوری‌­های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی- ابن‌­سینا سومین­ جلسه از­ سلسله نشست‌­های اخلاق زیستی و سینما را در روز پنجشنبه، 27 اردیبهشت ماه برگزار می­‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه به نمایش و تحلیل فیلم سینمایی "شکاف" با موضوع نگاهی اخلاقی به فرزند­آوری در جهان معاصر می‌­پردازد.

هدف اصلی برگزاری این نشست بررسی جنبه­‌های پزشکی، حقوقی و اخلاقی فرزند­آوری در جهان معاصر و ایران است.

نشست یک روزه نمایش و تحلیل فیلم سینمایی "شکاف" از منظر پزشکی، حقوقی و اخلاقی از امتیاز آموزش مداوم جامعه پزشکی نیز برخوردار است. تخصص زنان و زایمان، پزشکی عمومی، مامایی (کلیه مقاطع)، مشاوره در مامایی، بهداشت باروری، اخلاق پزشکی، پزشکی اجتماعی و پزشکی خانواده از جمله گروه­‌های هدف این نشست هستند.

این نشست روز پنجشنبه، 27 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 13 در سالن اجتماعات مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن­‌سینا به نشانی خیابان شریعتی، نبش خیابان یخچال برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه ابن­‌سینا، علاقه‌مندان­ به شرکت در این نشست می­‌توانند جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی رزرو ثبت نام با شماره 23519 داخلی 607 تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پژوهشگاه ابن سینا فرزندآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل فولاد ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام فولاد به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش فولاد نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2h

دیگر خبرها

  • شکاف عمیق سیاسی
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • «اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد
  • تحلیل فولاد ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نگاهی به فیلم هویت حاتمی‌کیا، به مناسبت بازپخش از شبکه نمایش
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله