Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه در کهگیلویه و بویراحمد با برخی تدابیر مدیریتی استاندار جدید، شاهد هستیم که روند واگذاری مدیریت ها به شکل کنترل شده در حال انجام است و دیگر شاهد برخی بی مهری های سابق که گاها فضای روانی استان را تحت تاثیر قرار می داد، نیستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس‌، یکی از معضلاتی که همیشه در بعد جابجایی مدیران در کهگیلویه و بویراحمد همراه بود، ایجاد تنش و نگرانی در جابجایی مدیران کل استانی بود که گاها با عدم حضور مدیران کنارگذاشته شده همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگرچه گاها برخی معدود رسانه ها به این قبیل موضوعات دامن می زدند و باعث ایحاد برخی تنشهای بی مورد می شدند اما بدلیل بلوغ رسانه های مادر در کهگیلویه و بویراحمد این موضوعات دیگر توسط رسانه ها بدین شکل ادامه نمی یابد.

 

امروزه در کهگیلویه و بویراحمد با برخی تدابیر مدیریتی استاندار جدید، شاهد هستیم که روند واگذاری مدیریت ها به شکل کنترل شده در حال انجام است و دیگر شاهد برخی بی مهری های سابق که گاها فضای روانی استان را تحت تاثیر قرار می داد، نیستیم.

 

اگرچه این موضوع یکی از نقاط قوت کاری احمدی به شمار می رود اما بازهم انتظار می رود این قبیل جلسات(تکریم و معارفه) که وقت زیادی می گیرند را به شکل متمرکز هدایت کند.

 

یکی دیگر از نقاط مثبت کاری اخیر احمدی، استفاده از تجارب مدیران و معاونین سابق استانداری کهگیلویه و بویراحمد است که در نوع خود حرکتی بدیع به شمار می رود. توصیه ای که چند وقت پیش صبح زاگرس در خصوص معاونین سابق استانداری به وی داشت و اکنون در حال عملی شدن است.

 

بهرحال این مدیران عمری سرشار از تجربه دارند و براحتی می توان از این تجربه در اموری نظیر مشاوری بهره برد. به تازگی نیز احمدی طی حکمی مجید محنایی، معاون سابق اقتصادی استان را بعنوان مشاور برنامه ریزی خود منصوب کرد تا به شکل عملی به این اقدام جامع عمل بپوشاند که امید هست بازهم ادامه داشته باشد.

 

امیدواریم بزودی شاهد اقدامات عملی استاندار در کاهش نرخ بیکاری استان باشیم تا پازل عملکرد استانداری به شکل دقیق تر عملی شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد