Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:34:24 GMT

تجلیل از مقام معلم نباید به یک هفته و زمان خاص محدود شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۰۹۶۳

تجلیل از مقام معلم نباید به یک هفته و زمان خاص محدود شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح امروز در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد در سالجاری ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای «عبدالحمید صابری» در سمت مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک اظهار داشت: امیدواریم با انتصاب «زهره امیرچقماقی» به عنوان مدیرجدید آموزش و پرورش ناحیه یک یزد با برنامه ریزی بهتر و با همفکری و همراهی اعضای شورا بتوانیم سیاست های نظام تعلیم و تربیت را در راستای اعتلای آن به کار گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار یزد همچنین از تلاشهای پرسنل آموزش و پرورش نواحی یک، دو و منطقه زارچ در موضوع اسکان مسافران نوروزی نیز تقدیر نمود و افزود: نقاط قوت و ضعف این طرح باید مورد بررسی قرار گیرد تا در سالهای آینده ضمن تقویت ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، کاستی ها و کمبودها نیز برطرف شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: خوشبختانه با هماهنگی های بعمل آمده و برنامه ریزی انجام شده برنامه های هفته معلم سال ۹۷ از ویژگی های خاصی برخوردار خواهد بود.

وی توجه به مشارکت همگانی و حضور همه آحاد مردم در تجلیل از مقام معلم را به عنوان مهمترین ویژگی برنامه های این هفته در شهرستان یزد دانست و تصریح کرد: طی جلساتی که تاکنون تشکیل شده بر این امر تأکید شده چرا که به این امر اعتقاد داریم که همه مردم باید به نحوی از معلمین خود تقدیر کنند.

سالاری با بیان اینکه تجلیل از مقام معلم نباید صرفا به یک هفته و یا زمان خاصی محدود شود خاطرنشان کرد: باید فرهنگ سپاس از معلم در طول سال در جامعه نهادینه شود.

فرماندار یزد با اعلام اینکه برنامه های هفته مقام معلم با همراهی فرمانداری، صدا و سیمای مرکز یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، شهرداری ها و دهیاری های شهرستان برگزار می شود اضافه کرد: تجلیل از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت، برگزاری جشن در مدارس مناطق حاشیه ای، فضای سبز و توجه به ظرفیت های تبلیغی در سطح شهر، حضور روسای ادارات در مدارس و تقدیر از معلمین، دیدار با فرهنگیان پیشکسوت از مهمترین برنامه های این هفته در سطح شهرستان می باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به موضوع کمبود آب در استان و شهرستان یزد گفت: با توجه به کاهش بارندگی در سالجاری کشور با بحران بی آبی روبرو است که باید هم مردم و مسئولین  به آن توجه داشته باشند.

فرماندار یزد افزود: آموزش و پرورش به عنوان نهاد اجتماعی که با تعدادی زیادی از دانش آموزان ارتباط دارد می تواند در مدیریت بهینه مصرف آب توسط شهروندان تأثیرگذار باشد.

کد خبر 4297427

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار یزد معلم یزد بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان خرم آباد ماه مبارك رمضان شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه برجام اشتغال مشهد یاسوج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم