Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:41:19 GMT

700 میلیارد ریال اعتبار به میناب اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۹۴۶۱

700 میلیارد ریال اعتبار به میناب اختصاص یافت

به گزارش ایرنا، ابوذر مهدی نخعی شامگاه سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی میناب افزود: این اعتبار در قالب سر فصل مسکن و عمران شهری و روستایی هزینه می شود.
وی ادامه داد: همچنین این اعتبار برای حمل ونقل، آب، صنعت و معدن، انرژی، تربیت بدنی، کشاورزی ومنابع طبیعی، رفاه و تامین اجتماعی، بهداشت و سلامت، فرهنگ و هنر رسانه های جمعی، آموزش و امورعمومی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندارهرمزگان اظهارداشت: روسای ادارات شهرستان از طریق ادارات کل نسبت به جذب اعتبار یاد شده، بیشتر تلاش کنند.
نخعی یاد آور شد: دولت در برنامه توسعه ششم و بودجه سال 97، بودجه عمرانی را براساس و مبتنی برعملکرد سازمانها تقسیم می کند.
وی تصریح کرد: همچنین دولت برای رفع محرومیت، توان بخشی، رفع تبعیض و ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یاقته از قانون بهره گیری متوازن از امکانات کشور استفاده می کند.
وی بیان داشت: طبق این برنامه و براساس شاخص های توزان ، اعتبارات در کشور، استان و شهرستانها تخصیص می یابد تا کارهای عمرانی به نحو مطلوب اجرایی شود.
7194 /6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 شاخص شهری و روستایی صنعت و معدن فرهنگ و هنر کشاورزی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور