Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در شرایطی قرارگرفته‌ایم که تمامی قدرت‌های شیطانی دست در دست یکدیگر، مصمم‌اند تا حرکت روبه‌جلوی ملت ولایتمدار ایران که به خاطر اسلام‌خواهی در مسیری مشخص قرار گرفته‌اند را متوقف کنند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار یدالله جوانی در جمع روحانیون و مسئولان هیات‌های مذهبی استان هرمزگان اظهار کرد: آشنایی با واقعیتهای عصر کنونی بر اهمیت برگزاری چنین نشست‌ها و همایش‌ها می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برگزاری همایش و نشست‌هایی در آستانه ماه مبارک رمضان ، تبیین شرح و وظایف مبلغان و روحانیون به انجام هرچه بهتر وظایف و رسالت‌های آنان کمک می‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: فلسفه وجودی حوزه‌های علمیه و روحانیت، حفظ، دفاع، تبلیغ و نهادینه‌سازی دین مبین اسلام و همچنین دفع خطراتی است که علیه اسلام در هر مقطعی شکل می‌گیرد.

سردار جوانی بیان کرد: امروز در شرایطی قرارگرفته‌ایم که تمامی قدرت‌های شیطانی دست در دست یکدیگر، مصمم‌اند تا حرکت روبه‌جلوی ملت ولایتمدار ایران که به خاطر اسلام‌خواهی در مسیری مشخص به‌قرار گرفته‌اند را متوقف کنند.

وی گفت: درگیری بین جبهه حق و باطل، درگیری جدی است که جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس، جنگ 33 روزه نوار غزه، بحران‌های سوریه، عراق و یمن نمونه بارز آن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: اوضاع بحرانی منطقه و تهدیدات دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه بیانگر وحشت و نگرانی استکبار از اقتدار روزافزون ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون برای رسیدن به اهداف شوم خود که همان براندازی نظام مقدس است چهار راهبرد را درپیش گرفتند که در راهبرد براندازی در دهه نخست شکل‌گیری انقلاب و همچنین مهار و جلوگیری از قدرت ایران در دهه دوم و سپس راهبرد تقابل شکست خوردند.

سردار جوانی افزود: آمریکایی‌ها در دهه چهارم به این فکر افتادند تا ایران را با تعامل وادار به تغییر کنند و این‌گونه بود که برجام شکل گرفت؛ آمریکای خبیث در قضیه برجام به دنبال متوقف کردن حرکت رو به رشد ایران اسلامی بود که به خواسته خود نرسیدند.

900

سردار یدالله جوانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سردار یدالله جوانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

کد خبر 6096720

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت