Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با تکذیب برخی اخبار در مورد رایزنی و تلاش مسئولان اجرایی استان البرز برای جلوگیری از تخریب بناها گفت: در مورد ساوجبلاغ چنین خبری صحت ندارد. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به نقل از دادگستری استان البرز، احمد فاضلیان در مورد حاشیه‌های تخریب یک ویلا در شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: دستگاه قضایی در راستای وظایف خود برای صیانت از اراضی ملی و حقوق بیت‌المال در طول سال دستورات متعددی را برای تخریب بناهای غیرمجاز صادر می‌کند که اقدام انجام شده در ساوجبلاغ نیز در این راستا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تکذیب برخی اخبار در مورد رایزنی و تلاش مسئولان اجرایی استان و شهرستان برای جلوگیری از تخریب بناها در شهرستان ساوجبلاغ، بیان کرد: در مورد ساوجبلاغ چنین خبری صحت ندارد و مسئولان اجرایی استان در این زمینه تماسی با دادگستری استان نداشته و دخالتی در این مورد خاص به عمل نیاوردند.

فاضلیان تصریح کرد: در تمامی موارد هماهنگی و تعامل بسیار مثبت و سازنده‌ای بین مجموعه دستگاه قضایی و اجرایی استان وجود دارد.

به گزارش تسنیم، پیش از این در پی تخریب یک ویلا در ساوجبلاغ که منسوب به یکی از وزرا است، برخی اخبار مبنی بر تلاش مسئولان اجرایی استان برای جلوگیری از این اقدام دستگاه قضا منتشر شده بود.

انتهای پیام/ ع

R41451/P1494/S6,50/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  وبدا، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت:  به دستور رئیس جمهوری در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، همه ی دستگاه های اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت 2 ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

محمد اسماعیل مطلق گفت: امنیت غذایی و غذای سالم در اولویت برنامه های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز