Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی طارمی عصر امروز (چهارشنبه) و در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در پژوهشگاه نفت گفت: همان طور که می‌دانید بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسیده و همه بازیکنان می‌توانند به تیم ملی اضافه شوند.

وی افزود: از هفته گذشته تمرینات تیم ملی فوتبال زیر نظر کارلوس کی روش و کاد رفنی آغاز شده و امیدوارم برای جام جهانی تیم ملی به خوبی آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم ملی فوتبال با تاکید بر اهمیت برگزاری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی اظهار داشت: باید بتوانیم از تجربیات بازی های تدارکاتی استفاده کنیم تا عملکرد مناسبی در جام جهانی داشته باشیم.

طارمی به دیدار روز شنبه تیم ملی برابر ازبکستان در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: به هر حال بازی با ازبکستان بازی مهمی است چرا که این تیم در آسیا از تیم‌های محکم و خوب به حساب می‌آید.

وی درباره دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ترکیه نیز تصریح کرد: ترکیه از تیم‌های خوب اروپا محسوب می‌شود و سبک بازی جالبی دارد، آنها محکم بازی می‌کنند و این بازی‌ها می‌تواند به نفع ما باشد.

طارمی در پاسخ به این پرسش که آیا در ترکیب ثابت تیم ملی قرار خواهد گرفت یا نه، افزود: مهم نیست که چه کسی در ترکیب اصلی تیم ملی بازی می‌کند؛ بلکه مهم این است هر کسی که بازی می‌کند پرچم ایران را بالا ببرد و به موفقیت تیم ملی کمک کند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ادامه داد: من به عنوان یک بازیکن باید همه تلاشم را در تمرینات انجام دهم تا در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرم، البته خیلی‌ها می‌گویند من مهاجم هستم اما من در تیم ملی هیچ گاه مهاجم نوک بازی نکرده‌ام، یا در جناح چپ بازی کرده ام یا در جناح راست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی ترکیه تیم ملی تیم ملی فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم