Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@18:25:47 GMT

قرآن به مایاد داده است که باعزت باشیم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۵۶۵۵

قرآن به مایاد داده است که باعزت باشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد در این دیدار گفت: صلوات و رحمت خداوند برپیامبر (ص) نثارباد که با آوردن قرآن کریم تمام بشریت را به راه درست الهی رهنمون ساخت همان راهی که پیامبران، امامان و انسانهای صالح و شایسته در آن مسیر هستند.

حجت الاسلام طیب نژاد در ادامه افزود: قرآن کریم به ما خیلی چیزها یاد داده است علم آموزی، آگاهی داشتن، پیشرفت علمی و خدمت به پدر و مادر را ما از قرآن آموختیم اگر بسیجی هستیم باید بیشتر از دیگران با قرآن انس داشته باشیم بسیجی در سایه معرفت قرآن به عزت رسیده است و قرآن به ما یاد داده است که باعزت زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیب نژاد در پایان به عزت مسلمین اشاره کرد و بیان داشت: مسلمان واقعی کسی است که دست نیاز به سوی دشمن دراز نمی کند و نباید انتظار داشته باشد که دشمن به او رحم کرده و مشکلات او را برطرف سازد بلکه باید روی پای خود بایستد همچنانکه که امروز ایران اسلامی با تلاش خود به استقلال واقعی دست یافته است همان چیزی که دیگر ملت ها در آرزوی رسیدن به آن هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ محمد محمودوند ظهر امروز دهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردو‌های راهیان نور غرب کشور اظهارداشت: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روز‌های نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»