Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا به گزارش ها، منچستریونایتد در آستانه امضای قرارداد با مدافع چپ برزیلی یوونتوس است. 

طرفداری - برخی رسانه های انگلیس و ایتالیا از توافق 50 میلیون یورویی یوونتوس و منچستریونایتد برای انتقال الکس ساندرو خبر داده اند.

 به گزارش لااستامپا، میرر، اکسپرس اسپورت و The Times یوونتوس حاضر است با 50 میلیون یورو الکس ساندرو را به منچستریونایتد بفروشد و توافق انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاطین سرخ می خواهند مدافع چپ برزیلی را پس از فینال اف ای کاپ به عنوان یک هدیه زودهنگام نقل و انتقالاتی، تقدیم ژوزه مورینیو کنند. 

به گزارش لااستامپا، متئو دارمیان می تواند از منچستریونایتد به یوونتوس بپیوندد اما این انتقال ربطی به انتقال ساندرو ندارد و این توافق به هر حال انجام شده است. 

الکس ساندروی 27 ساله، در تابستان 2015 از پورتو به یوونتوس پیوست و تاکنون 113 بازی برای بیانکونری انجام داده و سه دوگانه داخلی با این تیم فتح کرده است. در حالی که سال گذشته هم زمزمه هایی مبنی بر فروش این بازیکن به چلسی به گوش می رسید، وی به یک تغییر سناریو نیاز دارد و می خواهد تیمش را تغییر دهد. 

البته ساعتی پیش خبر مصدومیت لئوناردو اسپیناتزولا از ناحیه رباط صلیبی و عمل جراحی او منتشر شده و این می تواند در نظر یوونتوسی ها برای فروش الکس ساندرو موثر باشد زیرا مدافع چپ ایتالیایی حدود 6 ماه از میادین دور خواهد بود. در حالی که گفته می شود کوادو آساموا نیز با اینتر به توافق رسیده، اگر بیانکونری الکس ساندرو را هم بفروشد، عملا هیچ مدافع چپ آماده ای ندارد. ماتیا دی شیلیو می تواند در سمت چپ خط دفاعی به میدان برود اما با خروج لیخشتاینر، او قطعا برای دفاع راست در نظر گرفته می شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)

دیداری که انتظار می‌رفت جذاب‌تر دنبال شود، بدون گل به پایان رسید و دو تیم میلان و یوونتوس به ۱ امتیاز رضایت دادند.

دانلود (56.4MB)

دیگر خبرها

  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • گل زکی امدونی به منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 1-1 برنلی)
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!