Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل > آسیا - ایرنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا بدون آنکه پاسخ درستی درباره دیدار خود با رهبر کره شمالی ارائه کند، گفت: باید ببینیم چه می شود.

دونالد ترامپ روز چهارشنبه در حین دیدار با شوکت میرضیایف رئیس جمهوری ازبکستان با این سوال خبرنگاران مواجه شد که آیا نگران این هستید که کیم دیدار با شما را لغو کند؟ آیا نشست با کره شمالی همچنان ادامه دارد؟

وی تنها به این جمله اکتفا کرد که « ما باید ببینیم» و در پاسخ به این سوال که آیا لغو رزمایش های نظامی با کره جنوبی را می پذیرید؟ هم گفت:« ما چیزی را ندیده ایم و نشنیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد».

خبرنگاری ادامه داد آیا به نظر شما کیم جونگ اون درباره لغو دیدار، بلوف زده است؟ که ترامپ باز هم تکرار کرد: ما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. خواهیم دید. زمان خواهد گفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان بر عاری سازی شبه جزیره کره از سلاح هسته ای و خلع سلاح هسته ای کره شمالی اصرار دارید؟ گفت: آری.

5252

کلید واژه‌ها : شبه جزیره کره - کره شمالی - کره جنوبی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شبه جزیره کره کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات

رهبر اپوزیسیون و نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی یائیر لاپید به ابوظبی رفته و با وزیر خارجه امارات متحده عربی دیدار کرد.

به گزارش مشرق، یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدار او با سران اسرائیل، رهبر اپوزیسیون این رژیم به امارات سفر کرد.دفتر لاپید با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در «یک سفر دیپلماتیک» به ابوظبی با وزیر خارجه امارات شیخ عبدالله بن زاید دیدار کرد.

طبق این روایت، دیدار در خانه وزیر خارجه امارات انجام شد و آنها درباره «تلاش‌های جاری برای دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها و این موضوع که غزه پس از پایان جنگ چگونه خواهد بود»، بحث کردند.

دفتر نخست‌وزیر سابق اسرائیل در این دیدار بر «نیاز فوری برای آزادی گروگان‌ها» تاکید کرد و به وزیر خارجه امارات گفت که «هر کشوری در منطقه می‌تواند بر این توافق تأثیر بگذارد».

لاپید افزود:« اسرائیل این منفعت را دارد که به همراه امارات متحده عربی و کشورهای عربی میانه رو، همکاری سیاسی و اقتصادی ایجاد کند که بتواند راه‌‎حل‌هایی برای مشکلات جهانی ارائه دهد و با انواع تهدیدات منطقه‌ای مقابله کند».

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت یک خبرنگار از دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • فیلم| روایت دیدار آینده‌سازان با رهبر انقلاب
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • نگاهی متفاوت به دیدار روز گذشته معلمان با رهبر انقلاب + فیلم