Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش صهیونیستی اعتراف کرد که جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضربه سختی به روابط عمومی ما زد.

ایران آنلاین /این اعتراف پس از آن صورت می گیرد که ارتش صهیونیستی تعداد زیادی از فلسطینیان شرکت کننده در تظاهرات های حق بازگشت اخیر در مرزهای غزه را مجروح کرد و بر اساس آمارهای اعلام شده، ۶۲ فلسطینی شهید و بیش از ۳ هزار نفر نیز زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاناتان کونریکوس با بیان این مطلب افزود: رسانه های بین المللی صحنه های مربوط به کشتار تظاهرات کنندگان در مرزهای غزه را ثبت و ضبط کرده اند و این نشان دهنده شکست ارتش صهیونیستی در تحقق هدف خود مبنی بر ممانعت از انعکاس صحنه های مربوط به هدف قرار دادن تعداد زیادی از فلسطینیان در رسانه ها است.

وی مدعی شد که ارتش اسرائیل سعی در حمایت از شهرک های صهیونیست نشین مجاور  نوارغزه را داشت، اما «نتوانستیم پیام مبنی بر عدم کشتار غیرنظامیان را به جهان مخابره کنیم و از همین رو، باید بگوییم که طرف فلسطینی در جنگ رسانه ای ضربه سنگینی به ما وارد کرد»

ارتش صهیونیستی در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری دست به کشتار گسترده تظاهرات کنندگان فلسطینی در مرزهای غزه زد که منجر به شهادت دست کم ۶۲ فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۳۰۰۰ نفر دیگر شد.

تظاهرات کنندگان فلسطینی سعی داشتند در تظاهرات مسالمت آمیز خود به مناسبت سالروز فاجعه اشغال فلسطین، اعتراض خود را به انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی نشان داده و ۷۰ امین سالروز فاجعه اشغال فلسطین را گرامی بدارند.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران

رسانه‌های ترکیه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران به تهیه گزاش درباره محصولات نظامی بخصوص در حوزه موشکی و پهپادی پرداختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ترکیه نظیر NTV و CNNTURK با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی کشورمان به تهیه گزارش از تسلیحات ایران بخصوص در بخش های موشکی و پهپادی پرداختند.

موشکهای مورد استفاده ایران در عملیات وعده صادق مانند فاتح، خیبرشکن، عماد و پاوه از محصولات مورد توجه این رسانه ها بود.

پهپادهای غنیمتی از آمریکا که توسط ایران مهندسی معکوس شده است نیز از دیگر موارد مورد اشاره رسانه های ترکیه در این نمایشگاه بود.

پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در ترکیه بازتاب قابل توجهی داشت. بخشی آن را به عنوان یک نمایش یا تئاتر مورد انتقاد قرار دادند که توجه جهانی را از موضوع قتل عام مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی منحرف کرد اما بخش قابل توجهی نیز پاسخ یک کشور اسلامی به رژیم صهیونیستی دانستند که تاکنون بی سابقه بوده است.

فشار افکار عمومی در ترکیه به قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی باعث شد تا اردوغان تصمیم به کاهش این روابط بگیرد.

تا ماه گذشته بیش از 60 درصد فولاد وارداتی رژیم صهیونیستی از ترکیه تامین می شد و حدود 40 درصد سوخت مورد نیاز این رژیم نیز از طریق ترکیه به آنها می رسید.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است