Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب لرستان خبر داد: در سال گذشته 24 هزار نفر ساعت کارکنان این شرکت دوره آموزشی را طی کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای لرستان اعلام کرد: با برنامه ریزی انجام گرفته و در راستای ارتقا آموزشی کارکنان این شرکت در سال 96 و براساس تقویم اجرایی در حدود24000 نفر ساعت کارکنان شرکت دوره آموزشی طی کرده که به مراتب بالاتر از سقف آموزش تخصیص داده شده بود که از این میزان آموزشی 5284 نفرساعت مربوط به دوره های عمومی و توانمندسازی و مابقی در حوزه های تخصصی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار شکیبایی افزود: در سال گذشته در مجموع 500 نفر از همکاران آموزش دیده اند که این نشان می دهد بعضی از کارکنان شرکت در چندین دوره حضور داشته اند.

وی ادامه داد: در سال جاری پیش بینی نموده که آموزش های عمومی و تخصصی را در سطح مطلوبی و براساس نیاز همکاران انجام دهیم.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان لرستان - کمیسیون کشاورزی و امور آب مجلس - سد آبی - کم آبی - خشکسالی - جیره‌بندی آب -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان سد آبی کم آبی خشکسالی جیره بندی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی طرح ارتقا قاریان استان یزد با تدریس استاد علی‌اکبر کاظمی و حمایت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان آغاز شد.
 
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزشی ارتقا قاریان در حوزه آموزش‌های تخصصی رقم می‌خورد گفت: این دوره امسال ویژه قاریان ممتاز استان برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی اضافه کرد: این دوره با حضور ۱۵ نفر از قاریان جوان و برجسته سراسر استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. 
وی ادامه داد: این دوره با هدف آماده‌سازی بیشتر این قاریان جهت شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان