Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@22:44:58 GMT

طرح زکات ورزشی در تکواندو اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۱۰۷۷

طرح زکات ورزشی در تکواندو اجرایی شد

به گزارش ایرنا، محمد پولادگر پنجشنبه شب در مجمع انتخاب رئیس هیات تکواندو چهارمحال و بختیاری در اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: این طرح اکنون در 6 استان کشور به مرحله اجرا در آمده است و بزودی در سایر استانها نیز اجرایی می شود.
به گفته وی، براساس این طرح، خانواده های بی بضاعت که حتی توان پرداخت شهریه را ندارند و کودکان و نوجوان مستعد در رشته تکواندو شناسایی می شوند و زیر نظر مربیان فدراسیون آموزش های تکواندو را فرا می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ممکن در بین این استعدادها، کودکانی باشند که از پتانسل بالایی در رشته تکواندو برخوردار باشند و بعدها بتوان به تیم های ملی نیز راه پیدا کنند.
رئیس فدارسیون تکواندو روحیه ظلم ستیزی، سلحشوری و دلاوری را از مهمترین خصلیت های این رشته ورزشی در ایران عنوان کرد و گفت:این رشته در کشور از جایگاه بالایی برخوردار است و ایران در ورزش تکواندو اکنون یکی از سه کشور برتر جهان است.
پولادگر اظهار کرد: تکواندوکاران همه استانها بجز سه استان کشور در رقابت های بین المللی حضور یافته اند و این نشان از اهمیت تکواندو در ایران است که باید به طرح استعدادیابی توجه ویژه شود.
رئیس فدراسیون تکواندو از بومی سازی سیستم الکترونیکی داوری و هوگو تکواندو در ایران خبر داد و گفت: با تلاش محققان دانشگاه شریف اکنون سیستم الکترونیکی داوری و هوگو دیجیتال در ایران تولید می شود.
وی به قهرمانی تیم نوجوانان ایران در جهان در ماه گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در این رقابتها 49 کشور به دنبال کسب مدال و سهمیه المپیک نوجوانان بودند که تنها ایران و روسیه موفق به کسب هر 6 سهمیه این رشته در جهان شدند.
به گفته وی، ورزش تکواندو برای نظام جمهوری اسلامی ایران یک نشان اقتدار در سطح ورزش جهان است و باید در استان ها به این رشته توجه جدی شود.
وی گفت: چهارمحال و بختیاری پیشتر در سنگین وزن بانوان صاحب عنوان بود و باید دوباره به روزهای زوج خود برگردد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: رشته های ورزشی رزمی در این استان از جایگاه بالایی برخوردارند و این استان به لحاظ شرایط آب و هوایی در رشته های رزمی به یک قطب ورزشی تبدیل شده است.
حمید کریمی، از تعیین چهارمحال و بختیاری به عنوان اردوبام ایران خبر داد و افزود: طرح اردوبام استان به تایید استانداری رسیده است و بزودی به وزارت ورزش و جوانان ارائه خواهد شد.
به گفته وی، 3 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی امسال به شهرستانهای استان اختصاص داده می شود و یکصد خانه ورزش روستایی نیز امسال تجهیز شد.
وی گفت: طرح راهبردی ورزش چهارمحال و بختیاری در دست تدوین است و بزودی این طرح برای تعیین راهبرد و خط مشی ورزش استان اجرایی می شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست عزت الله بهرامی به عنوان رئیس هیات ورزش تکواندو چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شد.
در این نشست از خدمات محسن عبداللهی رئیس اسبق هیات تکواندو استان قدردانی شد.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اداره کل ورزش و جوانان تکواندو خانواده رئیس فدراسیون شرایط آب و هوایی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی

مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی «قهرمان ایران» در سال ۱۴۰۲ شامگاه پنجم اردیبهشت ماه با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان عرصه‌های مختلف ورزش در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفتگویی با سه ورزشکار برگزیده داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

 امیررضا معصومی که جایزه «قهرمان فردا» را دریافت کرد گفت: از سازمان صدا و سیما تشکر می‌کنم که این کار زیبا را انجام می‌دهد و  در این سه سال اخیر این جشنواره را پیگیری می‌کند و سال به سال تعداد شرکت کنندگان برای انتخاب برترین ورزشکار بیشتر شده است.

وی افزود: امسال پنج میلیون نفر شرکت کردند و این افزایش شرکت‌کننده در نظر سنجی نشان می‌دهد که از قدرت همدلی رسانه ملی استفاده شده است و امیدوارم در سال‌های آینده همینطور ادامه‌دار باشد.

معصومی درباره تورنمنت اخیر خود گفت: ۲۰ روز آینده برای آمادگی تیم ملی در تورنمنت گرجستان شرکت خواهم کرد.

حضور بیشتر مردم در نظرسنجی‌ها باعث خوشحالی ورزشکاران می‌شود

علی نادری سرمربی فوتبال ساحلی جایزه که «برترین مربی» ورزش در سال ۱۴۰۲ دریافت کرد و گفت: از مردم عزیزمان تشکر می‌کنم که رای دادند، امیدوارم توانسته باشیم باعث شادی دل مردم شویم.

وی عنوان کرد: زمانی که ما به موفقیت می‌رسیم مسئولیت ما بیشتر می‌شود و ما باید بیشتر تلاش کنیم و به فوتبال ساحلی توجه بیشتری داشته باشیم چراکه مردم دیگر انتظار سومی از ما ندارند و منتظر مقام دیگری هستند.

نادری درخصوص عملکرد رسانه ملی توضیح داد: زمانی که پنج میلیون نفر رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند و اتفاق بزرگی است و سال‌های آینده مردم بیشتر شرکت می‌کنند و هر چقدر مردم بیشتر حضور داشته باشند باعث انگیزه و خوشحالی ورزشکاران می‌شود.

رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد

ناهید کیانی که جایزه «بانوی ورزش ایران» در سال ۱۴۰۲ را دریافت کرد و گفت: حس و حال خوبی دارم، دریافت جایزه در این جشنواره‌ها برای ما خیلی با ارزش است چراکه از طرف مردم انتخاب شدیم. مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند امیدوارم لایق این جایگاه باشم و تا پای جان برای خوشحالی مردم کشورم بجنگم.

وی افزود: همه اتفاقات این جشنواره عالی بود و در مصاحبه‌هایی که داشتم همیشه گفتم علاقمندم که رشته‌هایی که دیده نمی‌شوند به خصوص بانوان پخش زنده داشته باشند. البته رشته ما پخش زنده دارد، اما رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد.

او گفت: با همه وجودم برای المپیک آماده می‌شوم، خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم تا روز المپیک بتوانم نتیجه خوبی دریافت کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که افتخارآفرینی کنم مسابقات سختی است، اما من از پس آن برمی آیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی