Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:01:28 GMT

بنیاد مسکن مرکزی 2700 واحد زلزله زده را می سازد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۹۲۶۳

بنیاد مسکن مرکزی 2700 واحد زلزله زده را می سازد

کرمانشاه - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: بنیاد مسکن این استان احداث 2 هزار و 700 واحد مسکونی در منطقه زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب را تعهد کرده که امیدواریم تا پایان شهریور ماه سال جاری شاهد اتمام ساخت آنها باشیم.

سید علی آقازاده روز جمعه در جریان بازدید و بهره برداری تعدادی از این واحدهای مسکونی به ایرنا افزود: از این تعداد یک هزار واحد مسکونی در روستای کوییک عزیز و یک هزار و 700 واحد دیگر نیز در روستاهای شهرستان سرپل ذهاب احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در بازدید امروز از روستای کوییک عزیز که در حادثه زلزله صد درصد تخریب شده بود، شاهد عملیات عمرانی خوبی هستیم که مشارکت مردم در آن نقش موثری داشته است.
آقازاده تصریح کرد: امیدواریم با این روند تا پایان شهریور ماه 97 و قبل از سالروز واقعه تلخ زلزله مناطق غرب کشور شاهد اتمام ماموریت بنیاد مسکن استان مرکزی در این منطقه باشیم.
وی بیان کرد: روند احداث و بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده غرب کشور توسط ارگان های دولتی به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت خوب مردم تسریع یافته است.
استاندار مرکزی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز بازسازی حدود 12 هزار واحد مسکونی مناطق زلزله زده غرب کشور را بر عهده دارد که امیدواریم تا قبل از سالروز واقعه زلزله در این منطقه شاهد اتمام احداث این واحدها باشیم.
استاندار مرکزی همچنین در سفر به کرمانشاه در نشست کارگروه توسعه منطقه چهار کشور شرکت کرد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان 96 در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و حدود یکصد هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بنياد مسكن زلزله96 استاندار مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد

فرمانداری یزد در اطلاعیه‌ای از خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل اخیر خواسته تا جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن تماس بگیرند.

 در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی