Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:42:32 GMT

شوای شهر و شهرداری بندرانزلی میز خدمت برپا کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۱۶۹۹

شوای شهر و شهرداری بندرانزلی میز خدمت برپا کردند

انزلی - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی و شهردار این شهر ساحلی با حضور در مصلی این شهرستان، با برپایی میز خدمت پیش از اقامه نماز جمعه، به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: معتقدیم برای شناسایی مشکلات مردم و برنامه ریزی برای اولویت بندی در رفع مشکلات شهروندان، باید بین مردم حضور یافته و در دیدار چهره به چهره از نزدیک علاوه بر شنیدن مشکلات، در صدد رفع آنها در همین محل برآییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر احمدی فرد افزود: با تصمیم اعضای شورای شهر مقرر شد که در ایام ماه مبارک رمضان هرهفته پیش از نماز جمعه میز خدمت در مصلی برپا و به دور از هرگونه بروکراسی اداری، مشکلات مردم بررسی شود.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه برخی از مشکلات مطرح شده از سوی مردم در حیطه اختیارات و وظایف شورای شهر و شهرداری نیست، انتظار می رود فرماندار بندرانزلی با هماهنگی و مکلف کردن مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برای حضور بین مردم، نسبت به حل مشکل شهروندان با شورای شهر و شهرداری همگام شود.
احمدی فرد خاطرنشان کرد: در تلاشیم با حضور در مساجد نقاط مختلف شهر مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و بررسی کنیم اما نیازمند آنیم که سایر دستگاه های اجرایی شهرستان نیز همپای شورا و شهرداری انزلی حاضر باشند تا شاهد رفع هرچه بهتر مشکلات باشیم .
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و شورای اسلامی این شهر ساحلی هفت عضو دارد.
7471 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ميز خدمت شوراي شهر و شهرداري بندرانزلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر

در ادامه نهضت خدمت رسانی به مردم گروه جهادی پزشکی منجی با حضور جمعی از پزشکان و متخصصین با مشارکت گردان شهید صابری در راستای مکتب حاج قاسم، شبکه بهداشت و درمان انار، مجتمع مس سرچشمه، بنیاد شهید، ائمه جمعه انار و امین شهر بخشداری انار و شورای اسلامی و شهرداری امین شهردر تخصص‌های:


داخلی غدد و گوارش، دندانپزشکی، زنان، اطفال، مغز و اعصاب، مشاوره پوست و مو، توانبخشی قلبی و ریوی، مشاوره روانشناسی، تداخلات دارویی، ارتوپدی، طب تراز و عمومی در تاریخ جمعه چهاردهم اردیبشهت ماه با حضور در مرکز جامع سلامت امام سجاد (ع) امین شهر به ارائه خدمت به شهروندان پرداخته و مراجعین با حضور در این جمع جهادی به صورت رایگان مورد معاینه قرار گرفتند.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار  گفت: گروه جهادی پزشکان ناجی پزشکانی هستند که ما از تاریخ۱۳ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ماه در شهرستان انار میزبان هستیم.

 وی در ادامه گفت: چندماه پیش این گروه در لطف آباد انار خدمت رسانی کردند و این سری این گروه در روستای بیاض، امین شهر و گلشن به مردم ارائه خدمات بصورت رایگان میدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود