Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دهمین نمایشگاه فولاد و متالورژی در حالی در اصفهان برگزار می شود که بیش از ۷۰دردص از ظرفیت تولید متالوژی کشور در این استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته امسال از (۱۶ الی ۱۹ مرداد) در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود بندرچی دبیر اجرایی دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری در نشست هم‌اندیشی و خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ریخته گری صنعت مادر است و همه صنایع به آن وابسته هستند از این رو رویکرد و هدف برگزاری نمایشگاه فولاد را می‌توان بومی سازی صنایع برشمرد.

 

وی به حضور نمایندگانی از کشورهای هند، ایتالیا، آلمان، چین و ترکیه در این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در صنعت فولاد مصرف آب است که در این نمایشگاه از یک اختراع داخلی که برای کاهش مصرف آب است و به تازگی ثبت شده است، رونمایی خواهد شد.

 

بندرچی به برگزاری برنامه های مختلف در طول برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و افزود: بزرگترین گردهمایی ریخته‌گری کشور در نمایشگاه فولاد اصفهان برگزار خواهد شد.

 

وی سطح نمایشگاه را نسبت به دوره های گذشته بالاتر عنوان کرد و گفت: در حالی که 67 در صد از صنایع فولاد کشور در اصفهان واقع شده است بایستی بتوانیم نمایشگاهی در شان اصفهان و در تراز جهانی برگزار کنیم.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام دولت خبرگزاری شبستان مجلس فلسطین انتقال سفارت آمریکا به قدس مساجد قرآن کریم رژیم صهیونیستی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان

دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان در اصفهان، ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل و با شرکت شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه حمل و نقل در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل و نقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان با با همت معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل و نقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی از ۱۱ اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود و تا ۱۴ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد؛ کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل و نقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل و نقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد و ساعات بازدید از نمایشگاه ۹ صبح الی ۱۸ بعد از شهر است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 748890

دیگر خبرها

  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران