Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@23:10:48 GMT

(ویدئو) آهنگ «بارو بارو» با صدای زنده یاد فرجی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۶۴۳۹

                                   

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: حسین فرجی دانلود ویدئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه‌کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت» در سالن  مشاهیر اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد. این جلسه پس از حضور یک ساعته این افراد در واحد پاسخگویی به مخاطبان سازمان (سامانه ۱۶۲)  رقم خورد. 

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیرروابط عموی سازمان صداوسیما عنوان کرد تهیه کننده و بازیگران این سریال در طول یک ساعت حضور در سامانه ۱۶، پاسخگوی ۲۲۷ تماس مخاطبان سریال شده‌اند.

در ادامه، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ» با اشاره به این که فصل پنجم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی با افزایش مخاطب روبه رو بوده است افزود: یکی از دلایل این افزایش و گستره وسیع مخاطبان این بود که ما در فصل پنجم سراغ یکی دیگر از قومیت‌های کشورمان یعنی قوم بلوچ در استان سیستان و بلوچستان رفتیم.

وی افزود: در حوزه تولید برنامه و سریال‌سازی، پرداخت به مذهب و قومیت‌ها، ۲ خط قرمز سازمان صداوسیما است.خوشبختانه با جلساتی که با مدیران سازمان صداوسیما داشتیم والبته با درکی که نویسنده و کارگردان و عوامل سریال «نون خ» از این موارد داشتند، این مجموعه توانست به این دو خط قرمز نزدیک شود آن هم بدون این که به دنبال شکستن آنها باشد.

فرجی درباره  احتمال ساخت فصل ششم تاکید کرد: صحبت کردن درباره  فصل  ششم  زود است. آقای آقاخانی  قبلاً پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است اما باید ببینیم در ادامه چه شرایطی پیش خواهد آمد.

فرجی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا، توضیحاتی را درباره ادعای شکایت حسین صفامنش خواننده کردزبان از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی اجازه از یکی از آهنگ‌هایش نیز پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • رقص و شادی بازیکنان تیم ملی افغانستان با آهنگ صادق بوقی (فیلم)
  • جشن رختکن فوتسال افغانستان با آهنگ صادق بوقی؛ او او او او! + ویدیو