Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@20:29:48 GMT

هجوم مارهای سمی به خانه های مردم گچساران

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۸۵۷۹

هجوم مارهای سمی به خانه های مردم گچساران

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، کامبیز افشین پور، مسئول ایستگاه های آتش نشانی گچساران دراین باره گفت: با توجه به گرم شدن هوا برخی از جانوران موذی به منازل مسکونی می روند.

 

وی بیان کرد: یک مار سمی یک متری در یک باب واحد مسکونی توسط ماموران ایستگاه آتش نشانی 2 گچساران زنده گیری شد.


مسئول ایستگاه‌های آتش‌نشانی گچساران تصریح کرد: این زنده گیری مار سمی در شهرک نفت کوچه هفت در یک باب منزل مسکونی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشین پور عنوان کرد: ساعت 15 : 14 روز جمعه وجود این مار سمی به ایستگاه 2 آتش نشانی گچساران اعلام شد که سریعا ماموران ایستگاه آتش نشانی شهرستان به محل اعزام شد.


مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی گچساران خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 13 مار سمی توسط پرسنل ایستگاه 1 و 2 آتش نشانی این شهرستان در منازل مسکونی زنده گیری شده است.


افشین پور اضافه کرد: به شهروندان توصیه می شود در صورت مشاهده کردن هر گونه جانوران سمی و خطرناک سریعا با آتش نشانی تماس گرفته و از هرگونه اقدام خودداری کنند.

 

رکنا

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کوچه مارهای سمی هجوم حوادث جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال وقوع گردباد شدید در حومه شهر «اوماها» در ایالت نبراسکای آمریکا، صدها ساختمان مسکونی و غیر مسکونی خسارت دیدند.

نبراسکا و آیوا دیروز چندین گردباد را تجربه کردند اما مخرب‌ترین طوفان در شهر ۴۸۵ هزار نفری اوماها در شمال غرب نبراسکا رخ داد. هنوز گزارشی درباره قربانیان احتمالی این حادثه مخابره نشده است.

تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که شهر میندِن در ایالت آیوا که در نزدیکی اوماها واقع شده نیز متحمل خسارت سنگینی شده است.

در نبراسکا فروریختن یک ساختمان صنعتی به مصدوم شدن شماری منجر شد. در زمان حادثه ۷۰ نفر در ساختمان بودند.

همچنین صدها خانه در اوماها خسارت دیده است و تیم‌ها آتش‌نشانی خانه به خانه در جستجوی افراد آسیب‌دیده یا قربانیان احتمالی هستند.

کد خبر 6089728

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر
  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور