Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@17:53:04 GMT

مدیران بدون نگاه سیاسی به مردم خدمت کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۷۵۹۸

مدیران بدون نگاه سیاسی به مردم خدمت کنند

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مدیران با هرنگاه سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و غیره وقتی به پست های مدیریتی دست پیدا می کنند برای خدمت رسانی به مردم باید نگاه سیاسی خود را کنار بگذارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام قدرتی در حاشیه بازدید از حوزه قضایی بخش الموت شرقی و الموت غربی بیان کرد: با مطالعه تاریخچه منطقه الموت می توان به فرهنگ غنی این منطقه پی برد که چهره های شاخص و برجسته ای همچون آیت الله زرآبادی را به یادگار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: وحدت، همدلی، یکرنگی مدیران الموت شرقی و غربی امروز باعث خرسندی بنده شد و بدانید که با همین همدلی ها و وحدت در کلام می توان به موفقیت و رحمت الهی رسید و نگذاریم اختلاف نظرهای ما مسئولان موجب شود که در مسیر رسیدن به اهداف موفق نشویم که اگر این اتفاق بیافتد موجب دلسردی مردم از مدیران خواهیم شد.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: مدیران با هرنگاه سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و غیره وقتی به پست های مدیریتی دست پیدا می کنند، برای خدمت رسانی به مردم باید نگاه سیاسی خود را کنار بگذارند و تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت مردم به کار گیرند چون نباید مردم از نگاه های حزبی و اختلاف نظرهای ما مدیران متضرر شوند.

 

وی به افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه اشاره و اظهار کرد: جرائم و آسیب های اجتماعی در جامعه به سرعت رو به افزایش است و بخش بزرگی از افزایش معضلات اجتماعی به دلیل کوتاهی مدیران است و باید خود را مقصر بدانیم چون در بسیاری از موارد فقط نگاه آماری داریم و از اقدامات عملی برای کاهش آسیب های اجتماعی غافل شده ایم و دیر یا زود این آسیب ها به سراغ ما مسئولان و خانواده های ما هم خواهد آمد.

 

حجت الاسلام قدرتی اعلام کرد: مسیر دسترسی مردم الموت به شهر قزوین بسیار سخت است و شاید همین مسیر سخت باعث شده که مردم الموت شرقی و غربی از بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرائم که امروزه در شهرها رو به افزایش است در امان بمانند که این امر را می توان در میزان جرائم و ورودی پرونده ها به دادگاه های عمومی این 2 بخش مشاهده کرد، اما مسئولان استانی باید برای بهبود عبور و مرور مردم الموت به شهر اقدامات جدی را دنبال کنند که قطع یقین این امر موجب جذب گردشگر به این منطقه می شود و در نتیجه رونق اقتصادی مردم را به دنبال دارد.

 

وی تأکید کرد: بخش زیادی از جوانان منطقه الموت برای اشتغال به شهرها مهاجرت کرده اند که بسیاری از آنها هم موفق به پیدا کردن شغلی نشده اند و درگیر معضلات اجتماعی هستند که لازم است مسئولان با مساعدت و حمایت موجبات اشتغال آنها را در روستا در زمینه های مختلف همچون کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی فراهم کنند که قطع یقین بخش زیادی از نیازهای مردم شهر با اشتغال جوانان در روستاها فراهم خواهد شد.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: امروزه راه حل بسیاری از مشکلات در جامعه توجه به عقاید دینی و آموزه های الهی است که لازم است هم مسئولان و هم خانواده ها به این موارد توجه ویژه ای داشته باشند چون به واقع هر کجا که ما باورها و آموزه های الهی را پررنگ تر شاهد بودیم، جرائم و آسیب های اجتماعی کمتری را هم مشاهده کردیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام دولت مجلس خبرگزاری شبستان فلسطین انتقال سفارت آمریکا به قدس مساجد قرآن کریم آمریکا دادگستری قزوین مدیران خدمت به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا نصیری ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح همیاران آرامش، اظهار کرد: این طرح به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت فرمانده کلانتری، معاونت فرهنگی و اجتماعی استان و پلیس‌های تخصصی در اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح همیاران آرامش در ۸ نقطه از شهرهای گرگان و گنبد اجرایی می‌شود، افزود: این طرح در ۶ منطقه گرگان و دو منطقه گنبد اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی گلستان گفت: همه سازمان‌های خدمات رسان و حمایتی از جمله کمیته امداد، شهرداری، فرمانداری، بسیج، شورا و معتمد محل، خیرین، سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و عفاف و حجاب با هدف ارتقا توانمندی ساکنان و کمک به حل مشکلات و آسیب‌ها در این طرح مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تئاتر خیابانی با موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی محله در دو نوبت صبح و بعد ظهر در این محلات اجرایی خواهد شد، گفت: برای حل مسائل مناطق و اجرای طرح، اطلس آسیب‌های موجود استخراج شد.

نصیری اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی به عنوان اموری که نظم عمومی جامعه را به هم می‌زنند و هنجارهای آن را مورد تعرض قرار می‌دهند بسیار حائز اهمیت است و می‌طلبد تلاش‌ها در این زمینه از سوی همه سازمان‌ها بیشتر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با تاکید بر نقش خانواده و آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فقر، اعتیاد، طلاق، بدحجابی و فضای مجازی و گفت: برخورد هوشمندانه با این معضلات، نیاز به همکاری و همگرایی بیش از پیش تمامی متولیان امر، نخبگان علمی، دینی و فرهنگی، خیرین و همراهی مردم در این زمینه دارد.

کد خبر 6088543

دیگر خبرها

  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی