Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:27:23 GMT

فردا آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۹۵۷۸

فردا آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۹۷۵۷-۹۳-۲۰۰ تاریخ ۱۳ مهر ۹۳ برگزار می شود.

وی افزود: پیرو اطلاعیه اصلاحی یکشنبه ۲۳ اردیبهشت و با توجه به درخواست برخی دستگاه های اجرایی، سری دوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام از بعد از ظهر شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی یادآور شد: کلیه متقاضیانی که تاکنون ثبت نام کرده اند می توانند با توجه به توضیحاتی اعلام شده در اصلاحات نسبت به ویرایش اطلاعات خود تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین متقاضیانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند نیز می توانند با توجه به اصلاحات و دفترچه راهنمای ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ در این آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به میزان ظرفیت جذب در پنجمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷  گفت: مجموعاً ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی جذب می شوند و تا امروز ۳۰ اردیبهشت ماه تعداد ۲۰۷ هزار و ۱۸۶ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی تاکید کرد: مهلت ثبت نام در این آزمون روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷ پایان می پذیرد و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

توکلی خاطرنشان کرد: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ در روز ۱۵ تیرماه ۹۷  برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند پرینت آن را تهیه کنند.

به گزارش مهر اصلاحات سری دوم دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

بر اساس این اصلاحات، ظرفیت پذیرش در کد شغل محل های ذیل مربوط به سازمان بیمه سلامت اصلاح می شود: ظرفیت کد شغل محل ۱۰۰۰۱ برنامه نویس سیستم (تهران- تهران) از ۶ نفر به ۷ نفر، ظرفیت کد شغل محل ۱۰۰۰۲ کارشناس تحلیلگر سیستم (تهران - تهران) از ۳ نفر به ۴ نفر و ظرفیت کد شغل محل ۱۰۰۰۳ کارشناس شبکه (تهران- تهران) از ۳ نفر به ۴ نفر افزایش می یابد.

اصلاحات مربوط به ‌شغل‌محلهای وزارت آموزش و پرورش نیز در شغل محل هایی که در محل خدمت آن ها عبارت «عشایر» قید شده است، تایید نوع بومی (استان یا شهرستان) به عهده اداره کل امور عشایر استان مربوطه است.

در شغل محل‌هایی که در محل خدمت آن‌ها عبارت «ویژه آموزش و پرورش» درج شده است، تمامی داوطلبان متقاضی استخدام در وزارت آموزش و پرورش با رعایت سایر شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان، مجاز به ثبت‌نام در شغل محل های مذکور هستند.

تمامی داوطلبان متقاضی استخدام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر توجه داشته باشند اخذ سوابق مربوط به اشتغال قراردادی و یا غیر رسمی در زمان ثبت‌نام صرفاً براساس «بند آخر تبصره شرایط عمومی داوطلبان» مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنمای ثبت‌نام  داوطلبان بوده و هیچ امتیاز دیگری ندارد.

کد خبر 4301095

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون استخدام آموزش و پرورش آزمون استخدامی حسین توکلی سازمان اداری و استخدامی کشور سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشجویان حسین توکلی منصور غلامی طلاب دوره دکتری کلاس درس آزمون استخدامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران فرهاد رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن‌ به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ و بارگذاری فایل های مرتبط اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز