Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@05:58:24 GMT

ترکیه با ۸ لژیونر به مصاف ایران می‌آید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۳۴۸۷

ترکیه با ۸ لژیونر به مصاف ایران می‌آید

فهرست تیم ملی فوتبال ترکیه برای ۳ بازی تدارکاتی از جمله دیدار با ایران را اعلام شد.

به گزارش مشرق، در فهرست 27 نفره تیم ملی فوتبال ترکیه برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های ملی ایران، تونس و روسیه نام 8 لژیونر و 2 بازیکن دسته‌ اولی این کشور نیز دیده می‌شوند.

 

دروازه‌بان‌ها: اوکان کوک (استانبول اسپور)، سرکان کرینتی (کونیا اسپور) و وولکان باباجان (باشاک‌شهیر)

مدافعان: شنر اوزبایراکلی (فنرباغچه)، مهمت چلیک (استانبول اسپور)، چاغلار سویونجو (فرایبورگ آلمان)، ارطغرول ارسوی (بورا اسپور)، کان آیهان (فورتنا دوسلدورف آلمان)، مهمت توپال (فنرباغچه)، حسن علی کالدیریم (فنرباغچه) و عمر بایرام (آخیسارااسپور)

هافبک‌ها: عبدالقدیر عمور (ترابوزان اسپور)، جنگیز اوندر (رم ایتالیا)، دنیس توروچ (کایسری اسپور)، امره آکبابا (آلانیا اسپور)، عرفان جان (باشاک‌شهیر)، محمود تاک‌دمیر (باشاک‌شهیر)، اوغوزهان اوزیاکوپ (بشیکتاش)، اوکای یوکوشلو (ترابوزان اسپور)، تاکان سربست (آسترا وین اتریش)، یوسف یازیچی (ترابوزان اسپور)، هاکان چالهان‌اوغلو (آث‌میلان)، کنان کارامان (هانوفر آلمان)، سردار گورلر (عثمانلی اسپور) و یونس مالی (وولفسبورگ آلمان)

مهاجمان: جنک توسون (اورتون انگلیس) و اوموت بولوت (کایسری اسپور)

تیم‌های ملی فوتبال ترکیه و ایران 7 خرداد ماه سال جاری در استانبول رو در روی هم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی تیم ملی ایران تیم ملی ترکیه جام جهانی 2018 روسیه دیدار دوستانه فوتبال کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد

به گزارش ورزش سه، کریستوف دام در دوران سلطه بایرن مونیخ بر فوتبال آلمان با سبک خاص خود تیمی درخشان در لورکوزن ساخت تا موی دماغ بایرن در راه کسب عناوین قهرمانی شود. او پیش از ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی بایر لورکوزن نزدیک‌ترین فردی بود که می‌توانست با لورکوزن قهرمان آلمان بشود اما آنها در یک شب عجیب مقابل باشگاه اونترهاخینگ شکست خوردند و قهرمانی را به بایرن مونیخ واگذار کردند تا این درد همیشه همراه دام بماند.

دام در سال‌های بعد به دلیل استفاده از مواد مخدر دستگیر شد و شهرت و سابقه درخشانش در فوتبال آلمان را از دست داد. در حالی که او حتی آماده پذیرش هدایت تیم ملی آلمان نیز بود. این مربی که یک دوره بیماری را پشت سر گذاشته امروز در ورزشگاه بای آرنا استادیوم خانگی لورکوزن به عنوان مفسر مسابقه این تیم مقابل اشتوتگارت حاضر بود و به شدت مورد تشویق هواداران لورکوزن قرار گرفت.

این مرد ۷۰ ساله سابقه هدایت هر دو تیم اشتوتگارت و لورکوزن را بر عهده داشته است. جالب است بدانید که دام چند باری نامزد هدایت تیم ملی فوتبال ایران بوده و دستیار نزدیکش رولند کخ هم در زمانی سرمربی استقلال را بر عهده داشته است.

او در دورانی که سرمربی بایرلورکوزن هم بود دو شاگرد ایرانی داشت و مهدی پاشازاده و داریوش یزدانی دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران برای ۲ فصل زیر نظر او کار کردند تا دام چندان هم با بازیکنان غریبه نباشد.

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها