Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا از برتری غرفه این پلیس در دومین نمایشگاه دستاورد‌های پیشگیری و مقابله با جعل اسناد خبر داد.

 به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ  محمدرضا اکبری گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ستاد مقابله با جعل در وزارت کشور با حضور تعدادی از وزارتخانه ها، ارگان‌ها و نهاد‌ها از جمله پلیس آگاهی با چهار کارگروه، بررسی و نظارت، فنی و رایانه ای، حقوقی و آموزش و اطلاع رسانی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارگروه‌ها مسئولیت پیشگیری و مقابله با جعل اسناد را عهده دار و اقدامات خود را به منظور بالا بردن ضرایب امنیتی و اصلاح فرآیند‌ها در تولید، صدور و نظارت بر اسناد رسمی آغاز کردند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: طی این مدت پلیس آگاهی در بحث پیشگیری از وقوع و تلاش در جهت کشف علمی جرم جعل و دستگیری جاعلان به عنوان کارگروه اطلاع رسانی، آموزش و عضو اصلی و ثابت به نمایندگی از ناجا در تمامی جلسات مشارکتی فعال و تاثیرگذار داشته است.

وی گفت: ارگان‌ها در راستای اشتراک گذاری و هم سو سازی اقدامات مؤثر دستگاه‌ها و نهاد‌های عضو ستاد در پیشگیری و مقابله با جعل و با هدف ارائه دستاورد‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های مختلف، ارتقاء سطح شناخت و آگاهی بخشی مدیران ارشد، شناسایی آخرین دستاورد‌های جهانی در استفاده از فناوری‌های نوین، با شرکت در دومین نمایشگاه دستاورد‌های پیشگیری و مقابله با جعل اسناد رسمی گرد هم آمدند.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور ۲۳ سازمان و وزارتخانه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما از ۲۲ اردیبهشت سال جاری به مدت ۴ روز برگزار شد، تصریح کرد: در این نمایشگاه سازمان‌های زیادی از جمله قوه قضائیه، وزارت کشور، راه و شهرسازی، علوم، آموزش و پرورش، صنعت معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، سازمان استاندارد، گمرک ایران، بیمه مرکزی، سازمان ثبت احوال، بانک مرکزی، چاپخانه دولتی ایران و.. حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ۸ شرکت خصوصی نیز در زمینه تهیه و تولید اسناد امنیتی و هویتی ایران و... دستاورد‌های خود را در این نمایشگاه در معرض دید قرار دادند، گفت: در غرفه ناجا علاوه بر پلیس آگاهی سایر بخش‌های ناجا از جمله پاوا، راهور، فتا، وظیفه عمومی، بنیاد تعاون و معاونت اجتماعی برخی دستاورد‌ها و توانمندی‌ها در خصوص پیشگیری از وقوع جعل اسناد و اقدامات شاخص در خصوص کشف جرم را ارائه دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طی مدت برپایی نمایشگاه بیش از ۲ هزار نفر از مدیران ارشد و مقامات عالی کشوری و لشکری، از آخرین فناوری‌های نوین، دستاورد‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های مختلف و موفقیت‌های ناجا بویژه پلیس آگاهی بازدید کردند.

وی گفت: طبق نظر سنجی‌های به عمل آمده از عموم بازدیدکنندگان در پایان و اختتامیه نمایشگاه، پلیس آگاهی به نمایندگی از ناجا با دریافت لوح تقدیر به عنوان "غرفه برتر" دومین نمایشگاه دستاورد‌های پیشگیری و مقابله با جعل اسناد معرفی شد.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آگاهی وزارت کشور جعل و کلاهبرداری محمد رضا اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، در آئین اختتامیه سومین دوره ملی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» که در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

معاون رئیس‌جمهور افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان‌ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

وی گفت: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجرا است که یکی از آنها خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه مد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.

خزعلی بیان کرد: طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی، والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، بر این اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

کد خبر 6088871

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است