Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:11:12 GMT

4 هزار خیر به ایتام فردیس کمک می کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۴۹۴۲

4 هزار خیر به ایتام فردیس کمک می کنند

مهرعلی کلهر روزیکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر780 دانش آموز و دانشجو و 750 کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد فردیس از حمایت های خیرین بهره می برند.
وی گفت: به طور میانگین هر کودک یتیم در این شهرستان 5 حامی دارد و روند زندگی و تحصیل این کودک با حمایت های خیرین به خوبی پیش می رود.
کلهر ادامه داد: سرانه پرداختی حامیان طرح اکرام این شهرستان ماهانه حداقل دومیلیون ریال به ازای هر یتیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان پایگاه هایی برای حمایت و جذب حامی در این شهرستان ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: در این ایام سه مرکز نیکوکاری شامل وحدت مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، روح الله فلکه چهارم مسجدالمهدی(عج) و موسسه خیریه فاطمه الزهراء(س) برای 2 هزار خانوار تحت پوشش خود جشن گلریزان برگزار می کنند.
کلهر بیان کرد: خیرین و نیکوکاران همواره برای برطرف ساختن مشکلات ایتام تحت حمایت در زمینه های مسکن، جهیزیه، درمان و ازدواج در تلاش هستند و به صورت نقدی و غیر نقدی با این نهاد مشارکت می کنند.
وی گفت: سال گذشته با کمک خیرین 25 واحد مسکونی برای ایتام فردیس خریداری شد و امسال طبق پیش بینی 30 مسکن برای ایتام خریداری می شود.
کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس حدود پنج هزار مددجوی نیازمند، بی سرپرست و بدسرپرست را تحت پوشش دارد.
شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج قرار دارد.
7413/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 دانش آموز دانشجو کمیته امداد امام خمینی مدیر کمیته امداد امام خمینی مسجد موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین