Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مرحله دوم رقابت‎هاي تيروکمان جام جهاني داخل سالن در سال 2018 از فردا به ميزباني ترکيه آغاز مي‎شود و طي آن 15 نماينده کشورمان در اين رقابت‎ها به مصاف حريفان‎شان مي‎روند.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تيراندازي با کمان، فدراسيون جهاني تيروکمان در هر سال ميلادي برگزارکننده مسابقات جام جهاني داخل سالن است که در چهار مرحله برگزار مي شود و در نهايت هم با برگزاري فينال فيناليست ها، برترين ها را معرفي مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحله نخست اين مسابقات در سال جاري ميلادي، اواسط فروردين ماه در شانگهاي چين برگزار شد اما تيم ملي تيروکمان ايران در اين رقابت ها شرکت نکرد. با اين حال حضور در مرحله دوم مسابقات در برنامه مصوب فدراسيون براي ملي پوشان قرار گرفت. اين مرحله از رقابت ها از فردا دوشنبه در آنتاليا ترکيه آغاز  آغاز مي شود و تا 5 خردادماه ادامه دارد.
361 کماندار مرد و زن و از 48 کشور برگزار کننده اين مرحله از مسابقات جام جهاني داخل سالن هستند. از اين تعداد ورزشکار شرکت کننده، 15 نفر از تيروکمان کشورمان هستند  که در هر دو بخش ريکرو و کامپوند به مصاف حريفان خود مي روند.
تيم ملي تيروکمان ايران از يک هفته پيش در يک کمپ تمريني به ميزباني آنتاليا شرکت کرد. اين تيم روز گذشته وارد محل برگزاري مسابقات جام جهاني داخل سالن شد تا از فردا طبق برنامه به مصاف حريفان خود برود. ترکيب تيم ملي تيروکمان در اين رقابت ها به اين شرح است:
کامپوند
بخش مردان: اسماعيل عبادي، مجيد قيدي، امير کاظم پور و نيما محبوبي
بخش بانوان: پريسا براتچي، فرشته قرباني، راحله فارسي و گيسا بايبوردي
ريکرو
بخش مردان: صادق اشرفي، امين پيرعلي، متين سبزي و عرفان ارژنگي پور
بخش بانوان: مهسا بدخشان، پارميدا قاسمي و شيوا شجاع مهر
«پارک ميوک وون» به عنوان سرمربي درکنار بهزاد پاکزاد و زهرا شعباني هدايت کمانداران ايران را در مسابقات تيروکمان جام جهاني داخل سالن در ترکيه بر عهده دارند.
همچنين بر اساس برنامه اعلام شده از سوي برگزارکنندگان جام جهاني داخل سالن، فردا ديدارهاي مقدماتي انفرادي، تيمي و ميکس تيم در هر دو بخش کامپوند و ريکرو برگزار مي وشد و در روز پاياني مسابقات هم ديدارهاي رده بندي و فينال ريکرو برگزار خوهد شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمانداران جام جهاني داخل سالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز