Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- رئيس اداره امور شعب بانک ملي استان همدان گفت: سال گذشته اين بانک هشت هزار ميليارد ريال تسهيلات به متقاضيان دريافت وام، پرداخت کرده است.

محمد طوماسي روز يکشنبه در ديدار با رئيس خبرگزاري جمهوري اسلامي مرکز همدان اظهار داشت: اين ميزان تسهيلات بانکي به بيش از 42 هزار متقاضي در بخش هاي مختلف پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: 2 هزار ميليارد ريال از اين تسهيلات در بخش رونق توليد و اشتغال استان همدان هزينه شده است.
طوماسي ادامه داد: همچنين 32 هزار ميليارد ريال تسهيلات کم بهره ازدواج سال گذشته پرداخت شد که اين رقم نسبت به سال ماقبل از نظر ريالي و تعداد 31 درصد افزايش را نشان مي دهد.
رئيس اداره امور شعب بانک ملي استان همدان افزود: سهم اين بانک از تسهيلات پرداختي ازدواج در سال گذشته 19.24 درصد کل تسهيلات است.
طوماسي بيان کرد: پرداخت تسهيلات 150 ميليون ريالي ازدواج به زوج ها نيز از سالجاري آغاز شده است.
رئيس اداره امور شعب بانک ملي استان همدان يادآوري کرد: پيشتر سهم توليد در تسهيلات پرداختي اندک بود اما هم اينک 40 درصد تسهيلات بايد به بخش توليد، 15 درصد به بخش کشاورزي و مابقي به حوزه خدمات پرداخت شود.
وي گفت: در راستاي حمايت از اشتغال افراد زيرپوشش کميته امداد امام خميني (ره) و بهزيستي، 200 ميليون ريال تا يک ميليارد ريال وام کم بهره به تناسب واحد توليدي و شغلي که توسط مددجو راه اندازي مي شود به متقاضيان تعلق مي گيرد.
طوماسي اضافه کرد: همچنين وام هاي ويژه 20 ميليون ريالي در قالب قرض الحسنه به افراد بي بضاعت براي رفع مشکلات از جمله تامين هزينه درمان پرداخت مي شود.
مدير روابط عمومي اداره امور شعب بانک ملي استان همدان نيز در اين ديدار گفت: اين بانک بر اساس مسئوليت اجتماعي و با حمايت شرکت دانش بنيان و پيام رسان هاي بومي و داخلي اقدام به راه اندازي پيام رسان `بله` کرده است.
محمد ملکيان افزود: اين پيام رسان از سوي شوراي عالي فضاي مجازي مورد تائيد قرار گرفت و تنها پيام رساني است که مي توان با استفاده از آن کار مالي و خدمات بانکي انجام داد.
وي اضافه کرد: اين نرم افزار علاوه بر دارا بودن قابليت هاي ارتباطي ديگر پيام رسان ها، زمينه انجام انواع خدمات بانکي شامل اعلام موجودي، خريد شارژ، عمليات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتي، پرداخت خلافي خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور را دارد.
7526/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران