Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه کشور، مبلغی معادل ۴ میلیارد ریال اختصاص فرمودند.

ایران آنلاین / علاوه بر حمایت معنوی از این نهاد حمایتی، از ابتدای سال ۸۱ تا به امروز در مجموع مبلغی معادل یک میلیارد و ۸۲۷ میلیون تومان از سوی معظم‌له برای آزادی بدهکاران غیربزهکار پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای سال ۹۵ پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب  به آدرس اینترنتی www.leader.ir، با تعریف عنوان مددجویان ستاد دیه کشور در بخش واریز وجوهات شرعی، زمینه مشارکت بیش از پیش خیرین جهت استخلاص محبوسان تحت حمایت ستاد دیه را فراهم نموده است که از این طریق نیز بسیاری از زندانیان نیازمند طعم شیرین آزادی را چشیده و به آغوش جامعه بازگشته‌اند.

گفتنی است، سی و یکمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور امروز با حضور جمعی از مسئولین نظام و نیکوکاران کشوری در تهران برگزار می‌شود./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس دادگستری میبد، هدف از برگزاری جشن گلریزان را تبین آسیب‌های زندان و زندانی و افرادی به زندان می‌افتند عنوان کرد و گفت: در جشن گلریزان هم فرهنگ ترویج گذشت و ایثار تبین میشود و هم فرصتی است تا به افراد کمک کنیم و آسیب‌ها را کاهش دهیم.


حدادزاده افزود: خوشبختانه به همت خیرین و مردم درطول سال آزادی‌هایی را داریم و خیرین مستمر به ستاد دیه کمک می‌کنند.


وی گفت: امشب هم مبلغ سه میلیارد ریال جمع آوری شد تا به زندانیان کمک کنیم به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

دیگر خبرها

  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد