Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از برپایی مراسم افطاری ساده‌ در ۳ نقطه از اراضی عباس آباد خبر داد و گفت: از ۳۰۰۰ روزه دار در بوستان آب و آتش، گنبد مینا و ورودی پل طبیعت در ماه مبارک رمضان با عنوان "باغ رمضان" پذیرایی می‌شود.

ایران آنلاین / سید محمدحسین حجازی با اشاره به فعالیت‌های شبانه اراضی عباس آباد در ماه مبارک رمضان گفت: معتقدیم این منطقه نمونه خوبی برای اجرای پایلوت این طرح در پایتخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در گذشته به زیرساخت‌های گردشگری در اراضی عباس آباد کمتر پرداخته شده است، تصریح کرد: با شناسایی تیم‌های متعدد که در قالب خط سیر گردشگری در حال فعالیت هستند، از اول ماه رمضان شاهد شروع تازه‌ای در این منطقه بوده‌ایم.
مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد با اشاره به اینکه در ۳ نقطه از اراضی عباس آباد افطاری ساده‌ای برای روزه داران تدارک دیده شده است، گفت: در ماه مبارک رمضان میزبان ۳۰۰۰ نفر از شهروندان و گردشگران در بوستان آب و آتش، گنبد مینا و همچنین ورودی پل طبیعت در ویژه برنامه ای با عنوان باغ رمضان خواهیم بود.
حجازی با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی استان‌ها و اقوام ایرانی در مسیرهای گردشگری یادآور شد: این نمایشگاه حدفاصل بوستان نوروز و پل طبیعت جنب گنبد مینا برگزار می شود و در آن ۲۰۰ میز صنایع دستی و هنرهای بومی ایرانی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد تصریح کرد: تا پایان ماه رمضان تمام فعالیت های شبانه این منطقه گردشگری همانند روزهای دیگر سال برپا بوده و به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه گردشگری عباس آباد در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ تا ۳ بامداد پذیرای شهروندان تهرانی و گردشگران خواهد بود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد؛ جواد منصوری با اشاره به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در این راستا در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، تعیین حد حریم و بستر انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲.۳ رودخانه‌ها با همکاری متولیان امر، دیواره ساحلی احداث شده است، اضافه کرد: رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد مربوط به ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان یزد از مردم استان خواست در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

کد خبر 6093292

دیگر خبرها

  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد