Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@13:54:12 GMT

استعلامات بین دستگاهی با اجرای طرح سیماک یکپارچه می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۰۹۳۲

استعلامات بین دستگاهی با اجرای طرح سیماک یکپارچه می شود

خبرگزاری شبستان: فرماندار ایلام یکی از اصلی ترین مزایای طرح سیماک را جلوگیری از دخل و تصرف و سوء استفاده افراد سودجو عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح تمامی استعلامات بین دستگاهی یکپارچه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معروف بسطامی ظهر امروز (۳۰ اردیبهشت) در جلسه بررسی طرح سیماک اظهار کرد: ۲۸ دستگاه اجرایی و سه دستگاه نظارتی در اجرای این طرح بطور مستقیم همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تاکید کرد: طرح سیماک از برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی است که با اختصاص شناسه الکترونیکی برای هر ملک، تمامی استعلامات میان دستگاهی در حوزه ملک یکپارچه و واحد خواهد شد.

 

فرماندار ایلام، نقش شرکت پست را در موفقیت اجرای این پروژه حائز اهمیت دانست و ادامه داد: بخش قابل توجهی از املاک در روستاها قرار دارد که باید از طریق آموزش های کاربردی به دهیاران بتوانیم حضور فعالانه تر روستاییان را در این طرح شاهد باشیم.

 

بسطامی، گفت: آسان شدن تحویل خدمات ، جلوگیری از سوء استفاده و دخل و تصرف افراد سودجو و کاهش مراجعات مردم به دستگاه های اجرایی، رفع مشکلات موجود، از مزیت های اجرای این طرح است. ب

 

وی، تصریح کرد: بدون شک بروکراسی ادرای از مهم ترین دلایل نمارکارمدی عملکرد دستگاه های اجرایی در کشور است و اجرایی برنامه هایی همچون طرح سیماک که در راستای دولت الکترونیک است، می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

 

فرماندار ایلام، با بیان اینکه این طرح در شهرستان ایلام به عنوان پایلوت اجرا شده، خاطرنشان کرد: این طرح یکی از پروژه های مهم اقتصادی و در راستای دولت الکترونیک و استفاده از روش های نوین است و تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم از مهم ترین اهداف اجرای آن است.

پایان پیام/493

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام دولت مجلس نمایشگاه قرآن فلسطین قوه قضائیه حسن روحانی خبرگزاری شبستان رژیم صهیونیستی حرکت به سمت دولت الکترونیک دولت الکترونیک دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: در این بازدیدها به شکل مستقیم و بی‌واسطه شنونده مسائل و مشکلات مراجعان از زبان خودشان خواهیم بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچ‌گونه کم‌کاری و اهمال در این زمینه قابل‌قبول و پذیرفتنی نیست.

استاندار لرستان، گفت: بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان به شکل کاملاً سرزده و حتی بدون اطلاع مدیران انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش امروز استاندار لرستان به‌صورت سرزده از اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.

شفقت در این بازدیدها با جمعی از مراجعه‌کنندگان به گفتگو پرداخت و موضوعات و موارد مطرح شده را مورد پیگیری قرارداد.

وی همچنین با کارکنان این دو دستگاه دیدار و روند فعالیت و ارائه خدمات به مردم را از نزدیک نظارت کرد و حسب مورد دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار لرستان در این بازدیدها با تشکر از مدیران دو دستگاه و روند مطلوب ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان گفت: امیدواریم این دو دستگاه با ارائه برنامه‌های بهتر در جهش تولید نقش بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6091365

دیگر خبرها

  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام