Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:06:21 GMT

کرج|مامور قلابی کمیته امداد در کرج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۱۳۵

کرج|مامور قلابی کمیته امداد در کرج دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری مامور قلابی کمیته امداد در کرج خبر داد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ استانها البرز نظرات

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ جواد صفایی ظهر امروز در ساختمان پلیس آگاهی استان البرز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری منازل مرفه شهرستان کرج با شیوه خاصی سرقت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  بعد از این سرقت ها و شکایت مالباختگان شیوه جدید این سرقت‌ها و نحوه شناسایی آن در دستور کار پلیس البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز، بیان کرد: با تحقیقات انجام شده و شکایت مالباختگان مشخص شد که سارقان با  شیوه خاصی اقدام به سرقت   فرش، تابلو فرش، طلا و جواهرات می‌کردند.

صفایی با اشاره به اینکه همکاران ما با اقدامات انجام شده توانستند اعضای این  باند 2 نفره را که اقدام به سرقت می‌کردند شناسایی و دستگیر کنند، عنوان کرد: اعضای این باند با شناسایی طعمه‌های خود از طریق بالکن وارد منزل می‌شدند  واگر صاحب خانه درمنزل بود تابلو فرش و فرش را به سرقت می‌بردند و اگر خانه نبود نسبت به سرقت طلا و جواهرات  اقدام می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این سرقت‌ها 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری مامور قلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) در کرج که از زنان مسن سواستفاده کرده است،عنوان کرد: این فرد با یک خودروی پراید نوک مدادی با شناسایی زنان مسن و جلب اطمینان آن‌ها به بهانه اینکه مامور کمیته امداد است طلا و جواهرات آن‌ها را سرقت می‌کرد.

وی با بیان اینکه اگر افرادی به این شیوه مورد سرقت قرارگرفتند به اداره آگاهی استان البرز مراجعه کنند، ادامه داد: تاکنون این سارق به 45 فقره سرقت اعتراف کرده و تحقیقات از این فرد ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

R41451/P1377/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره

در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند. - اخبار استانها -

 طاهره شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کرج، با اشاره به اینکه کانون وکلا دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، اظهار داشت: در سال گذشته 120 وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از 3000 مددجوی البرزی ارائه کردند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال 1402 در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافته و به 450 مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.

شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضایی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند