Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیر عامل شرکت اتوبوس‌رانی تهران و حومه گفت: منتظر مصوبات‌ جدید و ابلاغ آن‌ها هستیم تا یک هزار دستگاه اتوبوس فرسوده را نوسازی کنیم.

پیمان سنند‌جی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در سال 96 اظهار کرد: در سال گذشته، 130 دستگاه اتوبوس نو جایگزین‌ 130 دستگاه اتوبوس فرسوده شد و 63 دستگاه اتوبوس برقی را هم بازسازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص نوسازی اتوبوس‌ها در سال 97 گفت: منتظر مصوبات‌ جدید و ابلاغ آن‌ها هستیم تا یک هزار دستگاه اتوبوس فرسوده را نوسازی کنیم.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه در بخش خطوط اتوبوس‌ BRT در سال گذشته 10 درصد افزایش مسافر داشتیم‌، افزود: در حال حاضر استقبال از اتوبوس‌های BRT بیشتر شده است، اما در خطوط تک کابین‌ به دلیل توسعه خطوط مترو یک مقدار کاهش مسافر را داشتیم‌.

سنندجی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با ورود اتوبوس‌هایی که پول نقد دریافت می‌کردند و در ابتدای کار آن‌ها همچنان باجه‌های بلیت فروشی وجود داشتند، خدماتی نظیر کولر و نظافت به مردم ارائه می‌شد، اما چرا با افزایش نرخ کرایه‌ها و فراگیری اتوبوس‌های پولی، ارائه این خدمات از سیستم حمل و نقل عمومی حذف شده است، گفت: این اتوبوس‌ها همان اتوبوس‌های سابق هستند و تقریباً تعدادی از اتوبوس‌ها به علت گازسوز‌ بودن از اول کولر نداشتند و این مشکل در اتوبوس‌های جدید حل شده است.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه با تأکید بر اینکه اتوبوس‌های جدیدی که وارد بخش خصوصی می‌شوند همگی دارای کولر هستند، تصریح کرد: 20 اتوبوس را در متر‌و علی‌آباد نوسازی کرده‌ایم.

وی افزود: در مورد نظافت هم یک مقدار ضعف عملکرد وجود داشت که بخشی از آن به دلیل فرسودگی بیش از حد اتوبوس‌ها بود.

مدیر عامل شرکت اتوبوس‌رانی تهران و حومه با بیان اینکه در حال حاضر 5 هزار اتوبوس‌ در بخش خصوصی فعال هستند، گفت: تنها 20 درصد این اتوبوس‌ها فاقد کولر‌ هستند که به عبارتی‌ 4 هزار دستگاه‌ اتوبوس‌ بخش خصوصی دارای کولر و 1000 دستگاه‌ آن بدون کولر فعالیت می‌کنند.

سنندجی‌ با تأکید بر اینکه در حال حاضر 24 خط اتوبوس در بخش خصوصی فعال است، تصریح کرد: اتوبوس‌های دارای کولر در همه خطوط پراکنده‌ هستند.

مدیر عامل شرکت اتوبوس‌رانی تهران و حومه در خصوص مخالفت هیئت تطبیق‌ مصوبات شورای شهر تهران با افزایش نرخ کرایه اتوبوس گفت: هیئت تطبیق هر نرخی را که مصوب کند، آن را می‌پذیریم و اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/

افزایش نرخ کرایه اتوبوس در انتظار تصمیمات هیئت تطبیق شورای شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد