Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:23:33 GMT

هشدار فرمانده قرارگاه پدافند هوایی به دشمنان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۵۹۴۵

هشدار فرمانده قرارگاه پدافند هوایی به دشمنان

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: به دشمنان می‌گوییم که حواس‌شان به کارهای شان باشد که به مردم ما توهین نکنند چراکه سربازان ایران اسلامی از آنها نخواهند گذشت. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل رییس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تجهیز یگان‌های «واکنش سریع»؛ اولویت نیروی زمینی سپاه در سال 97

سردار حاجی‌زاده و امیر اسماعیلی از منطقه پدافند هوایی تهران بازدید کردند

امیر اسماعیلی در این مراسم گفت: محافل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان به شکل ویژه‌ای برگزار می‌شود اما در طول سال هم این برنامه‌ها در قرارگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود و پدافند هوایی امور قرآنی را اولویت اول خود می‌داند چرا که قرآن نجات بخش جامعه بشری است و ما را از مهلکه ی دنیوی نجات می‌دهد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: فاصله گرفتن از قرآن و معانی ارزشمند آن باعث انحراف می‌شود و امروز  می‌بینید که امثال تکفیری‌ها و داعشی‌ها تعابیر و تفاسیر نادرستی از قرآن دارند و معنی آن را نمی‌فهمند چه فجایعی به بار می‌آورند اما جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که پیرو واقعی قرآن است و به خاطر همین پایدار باقی می‌ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ما به عنوان سرباز قرارگاه پدافند هوایی که خدمت شبانه روزی و بدون تعطیلی دارد به دوستان و ملت عزیز خودمان می‌گوییم تا زمانی که این کشور به نور قرآن زنده است از همه چیز خود می‌گذریم تا از کشور دفاع کنیم و به دشمنان هم می‌گوییم که حواس‌شان به کارهای شان باشد که به مردم ما توهین نکنند چراکه سربازان ایران اسلامی از آنها نخواهند گذشت.

گفتنی است در این محفل قرآنی، قاریان برتر استانی آقایان حمیدزاده و محمدزاده به تلاوت قرآن کریم پرداختند و در پایان از تعدادی حافظان قرآنی این منطقه پدافندی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

R1381/P1011116/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فرزاد اسماعیلی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) آجا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرزاد اسماعیلی فرزاد اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود

کارشناس مسائل غرب آسیا بابیان اینکه ایران با رهگیری ریزپرنده اسرائیلی و ساقط کردن موشک اسرائیلی در فضای کشور همسایه نمایش تازه‌ای از قدرت عملیاتی و بازدارندگی خود را به نمایش گذاشت، گفت: گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود چراکه رژیم‌صهیونیستی به عنوان نماینده غرب در منطقه به انفعال فرو رفته است.

جعفر قنادباشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: صهیونیست‌ها پس از عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران، بر سر دو راهی خاصی قرار گرفتند که سبب عملیات مسخره آنها با ریز پرنده‌ها شد و موجبات تحقیر آنها را فراهم کرد؛ آنها احساس می‌کردند که در عملیات وعده صادق در شرایط بدی قرار گرفتند و دانستند که تصورات مردم جهان در آنچه که آنها به دروغ از توانمندی‌های خود در عرصه نظامی مطرح می‌کردند، به کلی از بین رفت.

وی افزود: صهیونیست‌ها قصد داشتند عملیاتی انجام دهند که آنها را از این حالت انفعال خارج کرده و موجب شود نسبت آنها به عنوان یک رژیم شکست خورده ایران پایان یابد، صهیونیستی‌ها از طرفی نگران واکنش‌ها و پاسخ‌های سنگین و پشیمان کننده از جانب ایران بودند و از طرفی قصد داشتند عملیاتی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند در حالی که توان انجام عملیاتی که بتواند با وعده صادق مقایسه شود را نیز نداشتند.

رژیم صهیونیستی توان مقابله با وعده صادق را نداشت

کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران توانست توانمندی خود را در عملیات وعده صادق با هدف قرار دادن مرکزی‌ترین پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی و قوی‌ترین مرکز رصد الکترونیکی این رژیم به نمایش بگذارد؛ از این رو رژیم صهیونیستی نیز در صدد قرار گرفته بود تا در نزد افکار عمومی جهان در مقایسه با عملیات سپاه ایران عملیاتی را ترتیب دهد که قابلیت ارائه داشته باشد اما توان انجام آن را نداشت؛ از این رو بر سر این دو راهی گزینه‌ای را انتخاب کرد که موجب تحقیر، تمسخر، مفتضح نمودن آنها شد و آنها را بیشتر از پیش در انفعال قرار داد.

وی ابراز کرد: رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپادهایی در داخل ایران در دست برخی گروهک‌ها قرار داشت و نیز پرتاب یک موشک از فضای عراق سعی کرد که برخی از تأسیسات جمهوری اسلامی ایران را مورد هدف قرار دهد؛ در واقع امید صهیونیست‌ها این بود که چنین عملیات کوچکی را با رسانه‌های خود بزرگ جلوه دهند و به افکار عمومی القا کنند که ضربات کاری به ایران زدند؛ به عبارتی دیگر عملیات صهیونیست‌ها عملیاتی ترکیبی بود که درصد کمی از آن عملیاتی و فیزیکی و عمده آن رسانه‌ای بود تا توسط برخی از نفوذیان این عملیات را مهم جلوه دهند اما این کار را هم نتوانستند انجام دهند.

بهم‌ریختگی و عدم راهبرد صحیح رژیم صهیونیستی در عملیات و اجرا

قنادباشی تاکید کرد: صهیونیست‌ها می‌دانستند عملیات آنها عملیات کوچکی است با این حال امیدواری آنها به رسانه‌ها نیز به جایی نرسید و با رصد دستگاه‌های ما و نیز تجزیه و تحلیل دقیق این عملیات توسط کارشناسان سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران سبب شد که افکار عمومی بدانند ایران با چنین دشمنی روبرو است که در هر عرصه‌ای دچار سردرگمی و در هر سیستم و ساختار عملیاتی دچار بهم‌ریختگی است و نمی‌تواند هیچ تاکتیک و راهبردی را به طور صحیح انتخاب کرده و اجرا کند.

وی با تاکید بر اینکه در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی آسیب‌پذیرتر و جمهوری اسلامی ایران توانمندتر نشان داده شد، گفت: رژیم صهیونیستی قبل از عملیات وعده صادق تا این حد آسیب پذیر به صحنه نیامده بود؛ در واقع صهیونیست‌ها بعد از عملیات وعده صادق در تلاش بودند به گونه‌ای القا کنند که توان عملیاتی اسرائیل قدرتمندتر از توان بازدارندگی آن است که این هم محقق نشد.

کارشناس مسائل غرب آسیا ابراز کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رهگیری ریز پرنده اسرائیلی و رصد و ساقط کردن موشک اسرائیلی در فضای کشور همسایه توانستند نمایش تازه ای از قدرت عملیاتی و بازدارندگی ایران و ضعف رژیم صهیونیستی را در عملیات و بازدارندگی نشان دهند.

جبهه مقاومت خواسته‌های خود را بر قدرت‌های سلطه‌گر و مداخله‌جو اعمال کند

وی با تاکید بر اینکه تصورات مردم جهان در مورد منطقه غرب آسیا به دلیل قدرت عملیاتی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در حال تغییر است، خاطر نشان کرد: گرایش به غرب در منطقه خاورمیانه در حال ضعیف شدن است چرا که رژیم صهیونیستی به عنوان نماینده اصلی غرب در منطقه به انفعال و ضعف فرو رفته و طبیعتاً معادلات خاورمیانه نیز تغییر پیدا می‌کند؛ از این رو جبهه مقاومت می‌تواند خواسته‌های به حق خود را به طور جدی‌تری بر قدرت‌های سلطه‌گر و مداخله‌جو در خاورمیانه اعمال کند.

کد خبر 746241

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش