Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن این هفته با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن و به یاد مردم مظلوم فلسطین در نقاط مختلف تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن از این هفته تا نیمه ماه مبارک رمضان به یاد مردم مظلوم فلسطین برگزار شده و ثواب تلاوت‌ها به شهدای انتفاضه تقدیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

برنامه محافل به شرح ذیل است؛

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت با حضور مجید ملک‌محمدی در حسینیه فاطمه الزهرا(س) واقع در اتوبان شهید محلاتی، بعد از ۱۷ شهریور ۲۰ دقیقه قبل از اذان مغرب و عشاء.

چهارشنبه ۲ خرداد‌ماه با تلاوت سیدمحسن مدنی، در مسجد‌النبی(ص) واقع در تهرانسر، شهرک دریا.

دوشنبه ۵ خرداد‌ماه ۲۰ دقیقه قبل از اذان مغرب و عشاء با تلاوت محمدحسن موحدی در بیت‌الزهرا(س) واقع در اتوبان شهید محلاتی، قبل از چهارراه گلوبندک.

سه‌شنبه ۷ خرداد‌ماه با تلاوت محمود نوروری در مسجد رحمتیه(عج) واقع در خیابان شریعتی، خیابان کمیل.

چهارشنبه ۹ خرداد‌ماه با تلاوت امیرحسین حیدری از ساعت ۲۰ در حسینیه الزهرا(س) واقع در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان زیبا، جنب درمانگاه ولی‌الله.

چهارشنبه ۹ خرداد باتلاوت احمد ابوالقاسمی و هادی موحدامین همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر شهرک دریا.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرسی های نفحات القرآن فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست به صورت گسترده به شهر طولکرم واقع در کرانه باختری حمله کرده و با بولدوزرهای خود خیابان‌های این شهر را تخریب کردند.

در جریان حمله عناصر متجاوز به شهر طولکرم برق این منطقه به صورت گسترده قطع شده بود.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز در این میان برای مقابله با تجاوز نظامیان صهیونیست وارد صحنه نبرد شده و با بمب‌های دست ساز تجهیزات این عناصر را در اردوگاه نور شمس واقع در طولکرم هدف قرار دادند.

عناصر صهیونیست به مسجد الشهدا واقع در اردوگاه طولکرم نیز حمله کردند.

روز گذشته نیز گردان‌های قسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام تاکید کردند که در عملیاتی مشترک با گروهان‌های قدس پایگاه صهیونیستی کرم ابو سالم را هدف حمله موشکی قرار دادند.

بنابر اذعان منابع عبری در این حمله دست کم سه نظامی صهیونیست کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

پیشتر نیز منابع عبری اذعان کردند که این رخداد در جریان نبرد زمینی غزه، رخدادی غیر عادی بوده و در پی آن بالگردهای متعددی برای انتقال زخمی‌ها به پایگاه کرم ابوسالم اعزام شدند.

کد خبر 6097816

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • نشت آب در خیابان الزهرا شهر قوشچی از زبان شهروند خبرنگار + فیلم
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • زائران حج دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند