Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@03:53:08 GMT

فیلم ماندگار بازیگر خودکشی کرده روی صحنه می رود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۶۶۶۲

فیلم ماندگار بازیگر خودکشی کرده روی صحنه می رود

رکنا: تئاتر برادوی میزبان اجرای صحنه‌ای فیلم خاطره‌انگیز "بعضی‌ها داغش را دوست دارند" خواهد بود.

تهیه کنندگان موزیکال "بعضی‌ها داغش را دوست دارند" حق تولید این اثر را از شرکت فیلم "ام‌جی‌ام" خریداری کردند و قصد دارد آن را در سال ۲۰۲۰ میلادی روی صحنه تئاتر برادوی ببرند.

"بعضی‌ها داغش را دوست دارند" (Some Like It Hot) که بازسازی یک فیلم فرانسوی محصول ۱۹۳۵ است، به انتخاب بنیاد فیلم آمریکا به عنوان برترین فیلم کمدی تاریخ شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم یکی از آخرین فیلم‌هایی بود که مرلین مونرو، ستاره دهه 50 میلادی در آن بازی کرد و با استقبال خیلی خوبی همراه شد. این فیلم نامزد 6 اسکار شد ولی در نهایت فقط اسکار طراحی لباس را به دست آورد.

داستان فیلم از این قرار است: جک لمون و تونی کرتیس که دو نوازدهٔ تهی‌دست هستند به ‌طور تصادفی شاهد تصفیه حساب گانگسترها و کشتار روز سن والتین هستند. آن‌ها برای فرار Escape از دست گانگسترها لباس زنانه می‌پوشند و خود را جای ۲ نوازنده ساکسیفون و بیس جا می‌زنند و در این راه هر دوی آن‌ها عاشق "شوگر" (مرلین مونرو) که یکی از نوازندگان این گروه است می‌شوند و رقابت جالبی بینشان شکل می‌گیرد.

با توجه به فضای فیلم به نظر می‌رسد اجرای صحنه‌ای آن به سه بازیگر Actor نقش اصلی و چند بازیگر فرعی احتیاج داشته باشد.

هنوز جزئیاتی از عوامل نمایش اعلام نشده ولی به نظر می‌رسد برادوی در سال 2020 شاهد یک اتفاق پر سر و صدا و هیجان‌انگیز باشد چون مدیر شرکت "ام‌جی‌ام" گفته که تیم تولید نسخه موزیکال برادوی بسیار با استعداد و حرفه‌ای است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت فیلم فرار Escape بازیگر Actor تئاتر خودکشی بازیگر فیلم صحنه عکس حوادث قتل وحید مرادی ازدواج زندان ولنجک شرور تجاوز دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟

متاسفانه امروز یکی از شهروندان ابهری با حضور در اداره ورزش و جوانان ابهر، با چاقوی شخصی خود در آبدارخانه این اداره اقدام به خودکشی کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، یک شخص امروز پس از حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر، بدون درگیری با شخص خاصی، در آبدارخانه این اداره خودکشی کرده است.

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟

این شهروند پس از خروج از آبدارخانه به دلیل خونریزی نقش بر زمین شده و تلاش نیروهای اورژانس نیز نتیجه‌بخش نبوده است؛ طبق گفته حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، تصاویر ورود و خروج این شخص توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: در پی وقوع اتفاق ناگوار خودزنی منجر به فوت یکی از شاغلین سابق هیئت‌های ورزشی شهرستان که (از سال 96 رابطه کاری‌اش با مجموعه قطع شده بود) با چاقویی که به همراه خود داشت، با بررسی اولیه و مشاهده فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته اداره مشخص شد که فرد مورد نظر بدون هیچگونه مواجه‌ و یا درگیری و یا مکالمه خاصی با کارکنان و عوامل اداره مستقیم وارد آبدارخانه شده و کمتر از یک دقیقه با خونریزی شدید از ناحیه گلو از ساختمان اداره خارج و وارد محوطه اداره می‌شود.

وی گفت: پس از اطلاع مراجعین و کارکنان و تماس با اورژانس و پلیس، وی توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شود؛ موضوع توسط مراجع ذی صلاح در حال بررسی بوده و گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع دیگر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • (ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید