Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان گفت: مودیان بدهکار به تأمین اجتماعی اعم از اشخاص حقیقی، حقوقی، ادارات و واحدهای تولیدی ۲ ماه مهلت پرداخت حق مالیات دارند که در صورت پرداخت، جرائم و تأخیرشان بخشیده می‌شود. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، گودرز امیری ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در جمع خبرنگاران به عملکرد موفق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال گذشته اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه استان لرستان در بحث تعداد و اجرای مصوبات جز استان‌های برتر کشور است ولی بااین‌وجود تعدادی از واحدهای تولیدی به دلایل مختلف نتوانستند وثایق را تأمین و یا در تقسیط مجدد مشکل‌دارند و به چند بانک بدهکار هستند بااین‌وجود از دستور کار خارج نشده‌اند و در دست پیگیری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسه امروز با 14 مصوبه به مربوط به بانک‌ها، مالیات و تأمین اجتماعی به پایان رسید که براین اساس مصوبه‌ای مبنی بر اعلام لیست واحدهای تولیدی و کارگاه‌های استان در مجامع امور صنفی توسط دستگاه‌های مربوطه مبنی بر تأمین نیروی کار تحصیل‌کرده در اختیار اداره کار قرار گیرد که بر این اساس به مدت دو سال بیمه سهم کارفرما از طریق دولت تأمین و پرداخت می‌شود که این امر علاوه بر حضور نیروهای تحصیل‌کرده در واحدهای تولیدی سبب امتیازی برای واحد تولیدی است و به اشتغال و کسب تجربه جوانان نیز کمک شایانی می‌شود.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری لرستان به یکی دیگر از مصوبات جلسه اشاره و عنوان کرد: کلیه سرمایه‌گذاران متقاضی سرمایه‌گذاری و دریافت تسهیلات بانکی می‌توانند از طریق سیستم ثبت‌نام کنند که از طریق دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها موضوع پیگیری شود.

امیری بابیان اینکه بند و تبصره 16علیرغم ابلاغ بانک مرکزی مشکلاتی دارد تصریح کرد: از طریق استانداری و بانک‌ها پیگیر موضوع در سطح ملی هستیم که مابه‌التفاوت سود سررسید تعیین تکلیف و مؤدیان بتوانند بهره‌برداری کنند؛ مودیان بدهکار به تأمین اجتماعی اعم از اشخاص حقیقی، حقوقی، ادارات و واحدهای تولیدی دو ماه مهلت پرداخت حق مالیات دارند که در صورت پرداخت جرائم و تأخیرشان بخشیده می‌شود همچنین دستگاه‌های اجرایی شرایطی را برای واحدهای تولیدی فراهم کنند که بتوانند از این تخفیفات بهره بگیرند.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم

به گزارش خبرنگار مهر، «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تأمین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

وی‌افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

کد خبر 6086750

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است