Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، عصر روز گذشته یکشنبه (سی‌ام اردیبهشت) سی و یکمین جشن گلریزان این مجموعه حمایتی با حضور جمعی از مسئولین قضایی و خیرین خداجو در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب مبلغی معادل ۴۰۰ میلیون تومان، رییس جمهور ۲۵۰ میلیون تومان، رییس قوه قضاییه ۵۰ میلیون تومان، رییس مجلس شورای اسلامی ۱۰ میلیون تومان و رییس سازمان انرژی اتمی کمکی بالغ بر ۱۰ میلیون تومان به این مراسم اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه رمضان سال‌جاری ۳۷۷ نقطه از کشور میزبان برپایی آیین آزادی زندانیان نیازمندی است که نه از روی عمد بلکه بر حسب ناتوانی مالی در پرداخت بدهی مالی و تعهد دیات ناشی از حوادث رانندگی و کارگاهی در حبس حضور دارند.

فارس، خوزستان و بوشهر میزبان بیشترین جشن گلریزان بوده و طبق هماهنگی به عمل آمده بیشتر نمایندگی‌های‌ ستاد دیه پیش از افطار، ضمن تشریح وضعیت برخی از زندانیان واجد شرایط در قاب شبکه‌های استانی، روزانه به برگزاری گلریزان‌های تلویزیونی می‌پردازند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیات امنای یادمان شهدای کربلای چهار (علقمه) درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان کربلای چهار برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای کربلای چهار گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارایه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زایران شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای عملیات کربلای چهار و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان گفت: تمامی زیر ساخت‌های یادمان طبق طرح جامع یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور است و حل مشکلات اساسی یادمان‌ها برای ما اولویت دارد.

وی افزود: ستاد مرکزی در صدد پای کار آوردن تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها می‌باشد.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید محمدجواد ضیاییان معاون خادمین و خدمات زایران ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097309 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی