Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش‌های تند اخیر در فریدونشهر موجب وارد آمدن خسارات مالی و تلفات دامی بسیار به عشایر بختیاری این شهرستان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ بارش شدید باران و برف و کولاک، عشایر بختیاری کوچنده شهرستان فریدونشهر را زمین گیر کرد.

بارش‌های اخیر موجب وارد آمدن خسارات مالی به این عشایر و تلفات دامی بسیار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت هلال احمر فریدونشهر و اداره امور عشایری این شهرستان با همکاری دیگر ادارات طی دو هفته گذشته تلاش کردند با توزیع پتو، نایلون و اغذیه بین حدود 600 خانوار عشایری خسارت دیده، به آن ها امدادرسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده گفت: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ٠٥:٠٠ امروز جمعه ١١ استان (اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد) و ۵۴ شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۱ مورد عملیات انجام و به ۲۶۵۶ نفر امدادرسانی شده، ۱۵۹ نفر اسکان اضطراری یافته اند، ۱۱۸ نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در ۲۸۱ منزل مسکونی تخلیه شده است.

وی با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل (۶۱۵ نفر) مشغول امدادرسانی بوده اند گفت: ۹ دستگاه چادر، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۱۵۵ بسته غذایی بین متاثرین از سیل در این ۱۱ استان توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات