Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:38:34 GMT

شهرداری همدان پایلوت توسعه ورزش های همگانی باشد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۴۸۹۹

شهرداری همدان پایلوت توسعه ورزش های همگانی باشد

به گزارش ایرنا، هادی سبزواری روز دوشنبه در نشست دوجانبه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و هیات ورزش های همگانی استان همدان، اظهار داشت: در تمامی شهرهای کشور، شهرداری در کنار هیات ورزش های همگانی مشوق و ترویج دهنده ورزش عمومی و شهروندی است و انتظار داریم این رویکرد در همدان نیز تقویت شود.
وی بیان کرد: ورزش های همگانی همدان با 53 رشته، پرجمعیت ترین هیات ورزشی استان به شمار می رود و هم اینک از جمعیت 75 هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته همدان، 15 هزار ورزشکار عضو هیات همگانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سبزواری خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز 200 هزار ورزشکار به صورت متناوب در برنامه های مختلف ورزش های همگانی همدان شرکت می کنند.
وی با تاکید بر لزوم بهره برداری لازم از فضاهای موجود در پارک های همدان گفت: باتوجه به استقبال چشمگیر مردم از ورزش همگانی، می طلبد تا مدیریت شهری فضایی محصور و مشخص را به این حوزه اختصاص دهد.
سبزواری افزود: امروزه ورزش همگانی بدون تخصص ویژه، به راحتی قابل آموزش به عموم مردم است و همه رده های سنی می توانند امکان ورزش در کنار یکدیگر را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: ورزش همگانی همدان هم اینک رتبه دوم کشور را داراست و در بسیاری از برنامه ها حرف اول را می زند.
سبزواری یادآور شد: همدان جزو معدود استان هایی است که همه ساله چندین همایش بزرگ پیاده روی را برگزار می کند و تاکنون 15 همایش بزرگ به صورت پخش مستقیم از شبکه سوم سیما را داشته ایم.
وی افزود: شهرداری ها می توانند از ظرفیت پخش مستقیم همایش ها از شبکه سوم سیما و شبکه های بین المللی، نسبت به معرفی هرچه بهتر ظرفیت های موجود استفاده کنند به ویژه اینکه همدان امسال میزبان رویداد 'همدان 2018' است.
رئیس هیات ورزش های همگانی همدان با اشاره به جایگاه مطلوب ورزش صبحگاهی استان گفت: هم اینک 22 ایستگاه بانوان و 14 ایستگاه آقایان را در سطح شهر همدان فعال داریم و به دنبال ترویج ورزش عصرگاهی هستیم.

** مشارکت همه جانبه شهرداری در ورزش همگانی
مشاور شهردار و سرپرست مدیرعاملی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز در این نشست گفت: شهرداری همدان رویکرد حمایتی و مشارکتی برای توسعه ورزش همگانی دارد.
حسن محمدی افزود: شهرداری نقش بسیار موثر در ترویج و توسعه ورزش همگانی دارد و خوشبختانه شهردار همدان که از جنس ورزش است، توجه جدی به این مقوله دارد.
وی بیان کرد: انتظار داریم تمامی برنامه های مشارکتی شهرداری و هیات ورزش های همگانی به صورت زمانبندی مشخص، اصولی و رسمی در طول سال برگزار شود و شاهد حضور گسترده شهروندان باشیم.
محمدی اضافه کرد: توسعه ورزش صبحگاهی، عصرگاهی، پیاده روی، دوچرخه سواری عمومی و سایر همایش های مردمی مدنظر شهرداری همدان است که می طلبد با مشارکت هیات ورزش های همگانی به شکل گسترده و موثر برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: امضای تفاهم نامه همکاری می تواند برنامه های اجرایی را به صورت رسمی و اصولی پیش ببرد و برهمین اساس نیاز است با تشکیل کمیته مشترک کارشناسان ورزش همگانی و نیز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، نسبت به زمینه های همکاری مشترک به بحث و بررسی پرداخت.
محمدی بیان کرد: آماده هرگونه همکاری برای استفاده بهینه از ظرفیت پارک ها برای ورزش های همگانی هستیم.
وی با تاکید بر ایجاد جاده سلامت گفت: این طرح نیاز به کار کارشناسی و الگوبرداری از شهرهای موفق در ایجاد آن دارد تا ضمن تشریح در شورای اسلامی شهر همدان نسبت به تصویب طرح اقدام کرد.
محمدی برگزاری سه شنبه های بدون خودرو را مهم دانست و گفت: انتظار داریم این طرح با توجه به موقعیت فرهنگی و اجتماعی شهر همدان اجرایی شود.
وی با تاکید بر لزوم همکاری اصحاب رسانه در ترویج ورزش های همگانی گفت: ورزش های همگانی ویژه عام مردم است و همه باید در توسعه آن کمک کنند.
محمدی از هیات ورزش های همگانی استان همدان خواست تا نسبت به برگزاری برنامه ای باشکوه در عیدسعید فطر با مشارکت شهرداری همکاری لازم را داشته باشد.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 پیاده روی دوچرخه سواری شورای اسلامی شهر شهرداری فرهنگی و اجتماعی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ شهردار همدان در این مراسم گفت: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک با شعار مشارکت مردم در برابر پلاستیک نام گذاری شده است و به همین منظور مسابقه فرهنگی و هنری را برای گروه‌های دانش آموزی درباره دست سازه‌ها و نقاشی با موضوع بازیافت برگزار کردیم.

مسعود حسینی افزود: ساخت روگذر‌ها در همدان نقش مهمی در کاهش ترافیک و سلامت هوا داشته است و از سوی دیگر اجرای آبیاری بارانی و قطره‌ای در ۵۱ درصد فضا‌های سبز شهرداری کمک زیادی به کاهش مصرف منابع کرده است.

او همچنین گفت: برای داشتن زمینی پاک و حفظ محیط زیست شهرداری همدان ساخت دو بوستان اکباتان و منطقه حیدره به مساحت ۴۸ هکتار، ایستگاه دوم سنجش هوا و تعویض اتوبوس‌های فرسوده را در برنامه دارد.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • ورود هیات قزاقستان به کابل