Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@13:27:07 GMT

آزادسازی کامل غوطه شرقی و غربی از چنگ داعش

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۴۹۲۳

ساعت24-فرماندهی کل ارتش سوریه با صدور بیانیه‌ای از پاکسازی دو غوطه شرقی و غربی دمشق از لوث وجود تروریست‌های داعش خبر داد.

ارتش سوریه اعلام کرد که دو غوطه شرقی و غربی دمشق به طور کامل از چنگ داعش آزاد شدند.

به گزارش المنار، فرماندهی کل ارتش سوریه و نیروهای مسلح این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از سلسله عملیات نظامی، نیروهای سوری و متحدان آن منطقه حجر الاسود و اطراف آن را به طور کامل پاکسازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بیانیه آمده است: در عملیات پاکسازی غوطه، تعداد زیادی از تروریست‌های داعش کشته و مناطق حجرالاسود، اردوگاه الیرموک و قبل از آن مناطق یلدا، ببیلا و بیت سحم به طور کامل پاکسازی شده‌اند.

ارتش سوریه تاکید کرد که ارتش ما امروز قوی تر از هر زمان دیگری است و نیروهای آن به شدت بر تعقیب بقیه عناصر داعش تاکید دارند.

یک ماه از آغاز عملیات ارتش سوریه علیه باقیمانده عناصر داعش در چهار محله و منطقه در جنوب دمشق (خارج از شهر) می‌گذرد.

اردوگاه یرموک، الحجر الاسود، حی التضامن و حی القدم، سه محله بزرگ در حومه جنوبی شهر دمشق هستند که تحت اشغال داعش داشتند و ارتش سوریه اکنون پس از گذشت از یک ماه درگیری با تروریست‌های داعشی، موفق به پاکسازی کامل آن شده است.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسراییل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین