Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@07:55:13 GMT

​برگزاری مراسم افطار برای 500 روزه دار یمنی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۶۰۲۲

​برگزاری مراسم افطار برای 500 روزه دار یمنی

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "منیر صالح عبد هود" مدیر اجرایی جمعیت خیریه "اصلاح" (سازمان غیردولتی یمنی) شعبه حضرموت یمن،  اعلام کرد که سازمان وقف دیانت ترکیه برای 500 روزه دار یمنی در شهر تریم واقع در استان حضرموت یمن، سفره افطاری ترتیب داده است.
 
وی افزود: این طرح در راستای برنامه کمک رسانی به نیازمندان استان های مختلف یمن در طول ماه مبارک رمضان به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
عبد هود ضمن قدردانی از سازمان وقف دیانت ترکیه به دلیل حمایت از مردم یمن، خاطرنشان کرد که این کمک ها موجب کاهش مشکلات مردم این کشور خواهد شد.
 
این سازمان اسلامی ترکیه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان همچنین کمک های غذایی خود را برای هزاران نفر در سوریه، اتیوپی، گرجستان، مقدونیه، پاکستان و قرقیزستان ارسال کرد.
 
ترجمه: فرشته صدیقی

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تجلیل از ورزشکاران با بیان اینکه ورزشکاران ما مایه افتخار استان آذربایجان شرقی هستند گفت: کشور ما امروز با روحیه ورزشکاری خود برای ایران اسلامی افتخار آفرین شده است.

 سردار عباس قلیزاده افزود: امام راحل فرمودند اگر ندا و روحیه ورزشکاری در این جامعه حاکم شود دشمنان قدرت عرض اندام نخواهند داشت.

 وی ادامه داد: اینکه ورزشکاران ما در میدان‌های ورزشی در مقابل ورزشکاران صهیونیستی به میدان نمی‌روند برای اینست که آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسند لذا همه اینها برای ما افتخار است.

 فرمانده سپاه عاشورا افزود: روحیه ورزشکاری رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس برای ما پیروزی‌ها و افتخارات بسیاری فراهم کرد و نشان داد ملت ما در همه صحنه‌ها پیروز میدان هستند.

 سرهنگ حیدر پناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا هم با ارائه گزارشی گفت: در این مراسم از قهرمانان ورزشی نخبه، مربیان و پیشکسوتان بسیجی استان که در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ورزش و منش پهلوانی فعالیت دارند تجلیل شد.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهیدان صمد ملکی، حسین تیز قدم خطیبی، اسمعیل جمالی، محمد رضا باصر وتعدادی از مسئولان و همچنین جمعی از ورزشکاران، مربیان و قهرمانان مدال آور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند