Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@15:43:10 GMT

خبرنگار بی‎بی‎سی فارسی از لبنان اخراج شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۸۴۰۶

الاخبار نوشته است که فرهمند، خبرنگار منطقه‌‎ای شبکه بی بی سی فارسی در کشورهای عربی در رفت و آمد است اما 12 سال است که در بیروت اقامت دارد.

به گزارش این پایگاه لبنانی، خبرنگار بی بی سی فیلمی را منتشر کرده که او در کنار آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر قدس دیده می‎شود؛ ادرعی در این فیلم در اظهاراتی از ایرانی‎ها می‎خواهد که به فلسطین اشغالی سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(!)

منابع امنیتی لبنانی می‎گویند که سازمان امنیت عمومی این کشور دیروز(یکشنبه) پس از ورود خبرنگار بی بی سی به فلسطین اشغالی و انتشار تصویرش با سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی،دستور اخراج او را صادر کرده است.

همچنین سازمان امنیت عمومی لبنان به تمامی گذرگاه‎ها و فرودگاه‎های این کشور ابلاغ کرده که خبرنگار شبکه بی بی سی عنصری اخراج شده است که حق ورود به خاک لبنان را ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بی بی سی کشورهای عربی فلسطین لبنان فلسطین بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری مخل نظم عمومی و عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین شادگان توسط ماموران پلیس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود، دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه 10 عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

دارخوین از توابع شهرستان شادگان در استان خوزستان است. شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین