Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی میرباقری معاون سیما در حاشیه نخستین نشست هم اندیشی حمایت از کالای ایرانی، در جمع خبرنگاران درخصوص پخش و خریداری بازی های جام جهانی گفت: ما در هر صورت تدارک ویژه ای برای پخش جام جهانی داریم که بخشی از آن مربوط به پخش صدرصدی بازی ها است بطوریکه  همه بازی ها پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به دستوراتی که ارائه شده، امروز ۱۰ درصد از جغرافیای کشورمان زیر پوشش شبکه های دیجیتال نیستند، اما با توجه به تمهیداتی که در نظر گرفته شده ، مشکل آن ها هم برطرف خواهد شد.

میرباقری درخصوص اجرای برنامه هفت ادامه داد: برنامه هفت جزء برنامه های شبکه سه سیما است، و دوستان تلاش خود را انجام می دهند و از نظر ما هیچ محدودیتی برای اجرای برنامه وجودندارد و با توجه به تغییر مدیریتی که انجام شده، تمهیداتی اندیشه شده و هر زمان که تشخیص بدهند برنامه را شروع خواهند کرد.

معاونت سیما با اشاره به تغییر و تحولات مدیران در شبکه های مختلف سیما و جوانگرایی اظهار کرد: سیاست اصلی ما در صدا و سیما، نگاه جوانگرایی در حوزه برنامه سازی است، ما امروز در بخش تهیه کنندگان سیما، هزار برنامه ساز داریم که مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: ما بدترین شیوه  را در بحث جوانگرایی این می دانیم که تحولات و تغییرات هر شبکه را از مدیران ارشد مجرب  شروع کنیم، چرا که انرژی و خلاقیت جوانی خود را باید در عرصه تولید و بین برنامه سازان و مدیران هر گروه از شبکه های سیما خود را نشان بدهد تا در نهایت این تغییرات در رده مدیریت های کلان قرار بگیرد. از این رو این خبرهایی که درباره تغییر مدیریتی در شبکه ها گفته می شود مصداق یک توهم است و صدرصد می گویم که هیچ کدام از گزینه های انتخابی که بیان شده نیست، وجود ندارد.

وی درخصوص اجرای محمدرضا گلزار در یک برنامه جدید با ساختار تاکشو بیان کرد: بله این برنامه وجود دارد و آقای فروغی در شبکه سه در تدارک کارهای این برنامه است.

معاون سیما در خصوص ساخت سریال مهران مدیری خاطر نشان کرد: آقای مدیری علاقه مند به ساخت یک سریال  بعد از دورهمی بود که در حال حاضر  او در حال مذاکره است و ما نیز مسئولیت را به سیما فیلم سپرده ایم.

میرباقری با اشاره به ارائه طرح اولیه گفت: ما منتظر ساخت یک سریال ۹۰ قسمتی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1358 پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • ببینید | علت باورنکردنی برکناری باسوادترین مدیر صدا و سیما به روایت رضا پورحسین
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم