Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم شامگاه دیروز در جلسه مفتاح‌الجنه که با حضور مدیران کل استان برگزار شد، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان باید خداوند متعال را با اخلاص صدا کنیم و امیدمان تنها به پروردگار باشد، نه بندگانش.

وی ادامه داد: گاهی اوقات حس می‌کنیم خداوند به دعاها و خواسته‌هایمان جواب نمی‌دهد درحالی که بخاطر این است که خداوند آن چیز را برای ما در حال حاضر مصحلت نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: بعضی اوقات نیز خواسته‌هایمان از درگاه خداوند متعال برای خودمان اجابت نمی‌شود بلکه برای فرزندان و نسل‌های آینده ما اتفاق می‌افتد و این خود نیز ارزشمند است.

وی همچنین بیان کرد: آخرین موضوع در اجابت دعاهایمان این است که گاهی خداوند خواسته‌هایمان را در دنیای آخرت و قیامت برای ما فراهم می‌آورد؛ پس بر ما لازم است که صبور باشیم و از درگاه خداوند متعال ناامید نشویم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در بخشی از سخنان خود در وصف ثواب کارهای نیک در ماه مبارک رمضان خطاب به مدیرکل کمیته امداد استان گفت: خوش به‌حال شما که هر قدمی که برمی‌دارید پر از خیر و برکت است؛ هرچند کارهای سختی انجام می‌دهید و همراه با رنج است، اما ثواب بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه کمک به فقرا از آداب مهم ماه مبارک رمضان است، تصریح کرد: طرخ مفتاح‌الجنه طرح بسیار خوبی از کمیته امداد استان است که بر اساس آن ادارات مختلف کارهای خیرشان را می‌توانند از طریق کمیته به انجام برسانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با لحنی انتقادی اعلام کرد: من چند روز پیش در یک مراسم عزاداری دیدم که دسته‌گل‌هایی به ارزش چندمیلیون تومانی از طرف آشنایان اهدا شده بود درحالی که این گل‌ها نه به درد مرده می‌خورند، نه زنده.

وی همچنین تاکید کرد: اینکه بعد از مراسم تشییع جنازه رسم شده و همه حاضران را به رستوران‌های تشریفاتی و تجملاتی دعوت می‌کنند، یک کار غیرضروری دیگر است که در اثر چشم و هم چشمی پدیدار می‌شود و حتی مستحب هم نیست.

پس از این جلسه، تعدادی از مدیران حاضر با هدایت کمیته امداد، در خانه مددجویان و نیازمندان نقاط مختلف شهر حضور یافتند و از نزدیک جویای حالشان شدند.

کد خبر 4303014

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد آذربایجان شرقی ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد بیرجند اشتغال خرم آباد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا امروز دوشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض اعلام کرد که ناتو هرگز هیچ طرح مخربی علیه روسیه نداشته و در آینده نیز نخواهد داشت.

این دیپلمات ارشد آمریکایی در نشست مذکور با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: همانطور که قبلا اشاره کردم، ائتلاف ناتو یک اتحاد دفاعی است (!)، بدون هیچ طرحی در مورد روسیه، هرگز آنها را نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش تاس، در جریان اجلاس ماه جولای سال ۲۰۲۳ در ویلنیوس، سران ائتلاف نظامی ناتو روسیه را «جدی ترین و مستقیم ترین تهدید برای امنیت» نامیدند و اولین طرح دفاعی در صورت درگیری با روسیه از دوران جنگ سرد را تصویب کردند.

در اواخر ماه مارس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، ادعاهای غرب مبنی بر اینکه مسکو قصد دارد در جنگ علیه ناتو بجنگد را یک هذیان خوانده بود.

کد خبر 6092542

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند