Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 جلسه پیگیری پروژه‌های مسکن مهر استان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات این پروژه‌ها در سه شهر امیدیه، رامشیر و آغاجاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و در محل سالن جلسات این معاونت تشکیل شد.

فرامند هاشمی زاده در خصوص این جلسه که با حضور فرمانداران و شهرداران این سه شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مرتبط در حوزه‌های مختلف برگزار شد، گفت: گزارش کاملی از روند پیشرفت و مشکلات و موانع تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در سه شهر امیدیه، رامشیر و آغاجاری از سوی مسئولین محلی حاضر در جلسه ارائه شد و برخی موارد کاستی‌های پروژه‌های در حال بهره‌برداری طرح و مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار در خصوص پروژه مسکن مهرشهر رامشیر اذعان کرد: در شهرستان رامشیر تعداد 815 واحد مسکن مهر پیش‌بینی شده که از این تعداد، 615 واحد خودمالکیت و مابقی دارای قرارداد سه‌جانبه هستند.

وی همچنین اضافه کرد مسائلی همچون انشعابات فاضلاب، روشنایی معابر و پایداری برق منطقه مهمترین دغدغه‌های پیش روی تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر در شهر رامشیر است که از سوی دست‌اندرکاران شهرستان در این جلسه طرح و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.

هاشمی زاده با اشاره به پروژه مسکن مهر شهرستان امیدیه تصریح کرد: در این شهرستان در مجموع تعداد 5850 واحد مسکن مهر در چند سایت مختلف جانمایی شده است که در این جلسه در خصوص پرداخت و بهره‌برداری حق انشعاب آب، روشنایی معابر و مرتفع کردن مشکل فاضلاب این پروژه‌ها تصمیم‌گیری شد.

وی گفت: در شهرستان امیدیه تاکنون تعداد 1826 واحد به‌طور کامل افتتاح و تعداد 2024 واحد نیز قابل افتتاح و بهره‌برداری می‌باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی با تأکید بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های لازم از امکان افتتاح و بهره‌برداری از 2000 واحد مسکن مهر شهرستان امیدیه هم‌زمان با هفته دولت سال جاری خبر داد.

وی در خصوص پروژه مسکن مهر شهرستان آغاجاری عنوان کرد: در این جلسه درباره مسئله جابجایی مناطق در معرض خطر و در حریم چاه‌های نفت و مناطق بافت فرسوده تصمیماتی اتخاذ شد.

هاشمی زاده در پایان تصریح کرد: از سال 92 تاکنون در کل استان تعداد 21150 واحد مسکن مهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مسکن مهر مشکلات معاون مسکن روشنایی برق دولت نفت مسکن مهر پارس افتتاح خوزستان پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهند.

مهرداد بذرپاش امروز جمعه هفتم اردیبهشت در مراسم افتتاح ۸۴۰۴ پروژه‌ به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، افزود: امروز آمار پروژه‌های ملی مسکن که مراحل آن آغاز شده یا به اتمام رسیده و یا در مرحله کار هستند از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرده است.

وی با بیان اینکه رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم، تاکید کرد: اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، ماحصل زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امروز هم‌چنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش گفت: عزم دولت جدی بوده و یکی از کار های اصلی و قول دولت و قانون نیز تامین مسکن برای مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌