Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است که در بازی های داخلی، رم به عنوان تیم میهمان، تیم با ثبات تری است.

طرفداری- هرچند عملکرد رم در بازی های اروپایی در المپیکو و خارج از آن، زمین تا آسمان تفاوت داشت، اما در بازی های سری آ، شرایط کاملا برعکس بود. از 7 شکست امسال رم در سری آ، 6 مورد در المپیکو رقم خورد. شکست کوپا ایتالیا مقابل تورینو هم در المپیکو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که این تیم در بازی های خارج از خانه فقط یک بار شکست خورد و آن مربوط به باخت 1-0 مقابل یوونتوس است که اتفاقا به عقیده بسیاری، بهترین عملکرد رمی ها در تورین از زمان احداث ورزشگاه آلیانز بود. با توجه به جزییات امتیازات کسب شده جالوروسی، به وضوح مشخص است که دلیل برتری آنها نسبت به اینتر و لاتزیو در راه کسب رتبه سوم، عملکرد فوق العاده تیم دی فرانچسکو در بازی های خارج از خانه بوده است. (البته یوونتوس و ناپولی به عنوان تیم میهمان، 4 امتیاز بیشتر از رم به دست آوردند) به مقایسه آمار بازی های رم در المپیکو و خارج از خانه می پردازیم:

  میزبان میهمان برد 11 12 مساوی 2 6 باخت 6 1 گل زده 31 30 گل خورده 19 9 امتیاز 35 42

چند نکته:

رم از نیم فصل دوم سال گذشته به این طرف، در بازی های خارج از خانه تیم کاملا مطمئنی شده است. از 26 بازی اخیر رم به عنوان تیم میهمان، این تیم فقط یک بار طعم  شکست را چشیده (مقابل یوونتوس) و فقط 6 بار مساوی کرده است: 19 برد، 6 تساوی و 1 باخت. این آمار در مدت مشابه، در بین تیم های سری آ، بهترین رکورد است. تاکنون در تاریخ سری آ بی سابقه بوده است که رم فصل را با تنها یک شکست خارج از خانه به پایان برساند. رم امسال کلا 28 بار دروازه اش باز شد و بعد از یوونتوس (24 گل) بهترین خط دفاعی سری آ را در اختیار داشت؛ پس از فصل 2013/14 که رم 25 گل دریافت کرد، بهترین رکورد این تیم در لیگ 20 تیمی سری آ است. در بازی های خارج از خانه، این تیم فقط 9 گل دریافت کرد که بهترین رکورد آنها در این زمینه پس از سال 2003/04 (هفت گل) محسوب می شود؛ با این تفاوت که در آن سال، لیگ 18 تیمی بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم

به گزارش "ورزش سه" نویدکیا درحالی در نیم فصل هدایت نارنجی پوشان رفسنجان را پذیرفت که این تیم در نیم فصل اول متحمل ۸ شکست شده بود و از ۱۵ بازی فقط ۱۵ امتیاز به دست آورده بود. اما با ورود محرم به یکباره این تیم دگرگون شد و در ۱۲ بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخورد. 

اسطوره محبوب سپاهان اما بالاخره امروز در برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد تا رکورد شکست ناپذیری او همراه با مس رفسنجان با شوت ناگهانی علی یوسف قطع شود. 

با این حال مس رفسنجان که به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی هم راه پیدا کرده، امیدوار است که همراه با محرم نویدکیا رتبه‌ای تک رقمی در لیگ برتر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود