Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@03:52:15 GMT

ورود «مبانی عرفان وحیانی» به بازار نشر

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۶۶۴۲

ورود «مبانی عرفان وحیانی» به بازار نشر

خبرگزاری شبستان: «مبانی عرفان وحیانی» به قلم محمدجواد رودگر مشتمل بر تبیین مبانی تصدیقی با دو مسئله بنیادین عرفان نظری یعنی توحید وجودی ـ شهودی و انسان کامل معصوم از رهگذر آیات و احادیث روانه بازار نشر شد.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی: کتاب «مبانی عرفان وحیانی»،‌ اثر جدید حجت الاسلام محمدجواد رودگر به زیور طبع آراسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، عرفان وحیانی به معنای عرفان برساخته و برخاسته از متن کتاب و سنت، در مقام ثبوت از ظرفیت والایی برخوردار است که لازم است در مقام اثبات نیز عیان  و بیان شود. همچنین منطق حاکم برعرفان وحیانی منطق اکتشاف از منابع وحیانی نه استشهاد به منابع وحیانی است، به این معنا که عرفان وحیانی از طریق مراجعه به نصوص دینی با روش اجتهادی ـ تبیینی کشف و تولید گشته و در تبیین گزاره‌ها و آموزه‌های عرفانی از ره‌آورد و بروندادهای عارفان اسلامی استفاده شده است.

 

در این کتاب مبانی تصدیقی با دو مسئله بنیادین عرفان نظری یعنی توحید وجودی ـ شهودی و انسان کامل معصوم از رهگذر آیات و احادیث و با بهره‌گیری از تراث عظیم عرفان اسلامی و در مبانی تحصلی امکان استعدادی حصول کشف و شهود مورد تحلیل و تبیین قرار گرفته است. هدف اصلی کتاب نیز تبیین توحید صمدی قرآنی و محوریت انسان کامل(پیامبراعظم(ص) وعترت پاکش(ع)) در عالم وجود است.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت خبرگزاری شبستان برجام ماه مبارک رمضان آمریکا حسن روحانی مجلس مسجد رمضان کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سن ایچ لیدر بازار آبمیوه و نوشیدنی ایران سبد کالای خود را با معرفی محصولی جدید کامل کرد. روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه۱۴۰۳ شرکت عالیفرد با برند سن ایچ در مراسمی که با حضور مدیران و اعضای شرکت عالیفرد، سایه سمن، تیم فروش و... برگزار شد، از محصول جدید خود به نام نوشابهگازدار لیموناد در بسته بندی شیشه ۲۵۰ سیسی رونمایی کرد.
لیموناد که قدمت آن به صد‌ها سال پیش در مصر بازمیگردد، ابتدا ترکیبی از لیمو تازه، آب، عسل یا شکر بوده است که سال‌ها بعد آب گازدار نیز به آن افزوده شد. این نوشیدنی محبوب اولینبار در دنیا بهصورت صنعتی با برند سونآپ (توسط شرکت پپسی) در سال ۱۹۲۱ در ایالات متحده آمریکا تولید شد.
امروز برند سن ایچ بر پایه نوآوری در سبد محصولات خود و نیاز مشتریان، موفق به تولید این محصول برای خلق تجرب‌های متفاوت برای دوستداران و مخاطبان خود شده است.

از نکات مهم و قابلتوجه در این محصول، استفاده از طعم‌عدهنده طبیعی فرموله شده توسط شرکت عالیفرد (سن ایچ) است که حس طبیعی بودن و ماندگاری بالایی به آن میدهد. استفاده از حجم بالای گازکربنیک در محصول باعث ایجاد احساس تازگی مطلوبی در مصرفکننده مینماید که به کمک بالانس دقیقی که بین ترشی و شیرینی در این محصول ایجاد شده، در مجموع پس از نوشیدن آن احساس خوشایندی برای فرد ایجاد مینماید.
نوشابهگازدار لیموناد سن ایچ، تلاش بر تصویر لحظ‌های شاد، حس تازه شدن در بین شلوغی روزانه و هیاهوی پر جنبوجوش دنیای مخاطب خود دارد. سن ایچ از برند‌هایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهارگوشه جهان پیشگام است و طی نیم‌قرن حضور خود در بازار آبمیوه و نوشیدنی، با استفاده از تکنولوژی روز، مواد اولیه باکیفیت، میوه‌های مرغوب در کنار بکار گیری نیروی متخصص و ماهر، توانسته همواره محبوبیت خود را در بازار‌های داخلی و خارجی حفظ کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد
  • کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • مترسک؛ عرفان طهماسبی
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی