Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - مدیر کل دامپزشکی خوزستان گفت: طبق دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور، مایه کوبی رایگان بیماری تب برفکی در دام های سبک و سنگین خوزستان در زمان مقرر پایان یافت.

مصطفی کنارکوهی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در آبادان اظهار داشت:در این مرحله با همکاری اداره ای دامپزشکی در شهرستان های مختلف استان مایه کوبی به صورت رایگان بیماری تب برفکی 20 هزار دام سنگین و 950 هزار دام سبک در دستور کار قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:مایه کوبی بیماری تب برفکی دام سنگین با همکاری و اختصاص هزینه مایه کوبی از سوی استانداری خوزستان و با هدف حمایت از تولیدکنندگان دام سنگین به صورت رایگان انجام شد.
کنارکوهی گفت:مرحله بعدی مایه کوبی بیماری تب برفکی از 6 ماه آینده اجرا می شود.
وی از دامداران و چوبداران استان خوزستان خواست تا در انتقال دام ها در سطح استان ضوابط بهداشتی را رعایت کنند و به سطح بدن دام توجه کنند و به صورت مشاهده کنه روی بدن دام به آن دست نزنند و حیوان را برای درمان به مراکز مربوطه ارجاع دهند.
مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان گفت:شهروندان خوزستانی که از احشاء دام استفاده می کنند نیز بعد از 24 ساعت از نگهداری در یخچال اقدام به مصرف نمایند و به هیچ وجه گوشت مورد نیاز خود را از مراکز غیر مجاز تامین نکنند.
طرح فراگیر و همزمان فاز اول سال 97 مایه کوبی رایگان بیماری تب برفکی در دام های سنگین از اردیبهشت ماه سالجاری در سطح گاوداریها ، گاومیش داریها و دامداریهای روستائی استان خوزستان آغاز شده بود.
3015/7165/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دامپزشكي خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!

سازمان لیگ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان را به دلیل اظهاراتش پس از دیدار با مس رفسنجان دو میلیارد تومان جریمه کرد.

به گزارش مشرق، سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود».

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • خط‌و‌نشان ستاره رئال برای بایرن با ویدئوی کوبی برایانت
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم