Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه برتر اشتغالزایی در بین بانک‌های استان فارس در سال ٩٦ با اعطای بالغ بر ٧٤ هزار فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات، بازرگانی و ساختمان  به بانک صادرات ایران رسید.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران، این بانک جایگاه ویژه و حضور گسترده شعب این بانک در تامین منابع مالی مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی و کارآفرینی کشور، شرایط بهره‌مندی حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، بهداشتی- درمانی و خدماتی اغلب استان‌ها از امکانات بانک را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان فارس در این میان توانست از  ٧٤ هزار و٤١٧ فقره تسهیلات به ارزش قریب به ٣٠ هزار میلیارد ریال منابع داخلی بانک استفاده کند و بیشترین میزان اشتغالزایی را برای مردم این استان رقم بزند.

بنابراین گزارش، تسهیلات ارائه شده توسط بانک صادرات ایران در این استان موجب شد تا این بانک رتبه برتر کمک به اشتغالزایی را در میان سایر بانک‌های استان به خود اختصاص دهد. همچنین بانک صادرات استان فارس رتبه دوم حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط و رتبه سوم از نظر اهدای وام قرض‌الحسنه ازدواج درون شبکه پس از تهران و خوزستان را کسب کرد. علاوه بر این رتبه برتر اعطای تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی را نیز در کارنامه خود تثبیت کرد.

اهدای ١٢ هزار و ٢٢٤ فقره  وام ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش بالغ بر یک هزار و ٢٧٦ میلیارد ریال، پرداخت قریب به ٤هزار و ٧٠٠ میلیارد ریال وام رونق تولید برای حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط، اعطای یک هزار و ٩٨ فقره تسهیلات خرید و ساخت مسکن خانوادهای شهدا، ایثارگران و جانبازان به ارزش بیش از ٨٧٤ میلیارد ریال، واگذاری ٥٩٠ فقره اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی به ارزش بیش از ٩٨ میلیارد ریال، اعطای یک هزار و ٤١٢ فقره وام نوسازی و بهسازی مسکن روستای بالغ بر ٢٤٣ میلیارد ریال، بخش‌هایی از حمایت‌های انجام شده در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این بانک در استان فارس بوده است.

مانده تسهیلات بانک صادرات ایران تا پایان بهمن ماه سال ٩٦ در این استان بالغ بر ٣٨ هزار میلیارد ریال بوده که ١٢ درصد پرداختی‌های شبکه بانکی در استان فارس را شامل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بانک بانک صادرات ایران فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور