Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اولین همایش ملی انتخاب جوان کارآفرین کشور با تعیین چهره های برتر حوزه های مختلف در استان گیلان به پایان رسید .

این همایش در مجتمع فرهنگیان منطقه آزاد انزلی برگزار شد و 43 ایده منتخب جوانان در حوزه کارآفرینی از سازمان های مردم نهاد جوانان کل کشور رونمایی شد و 27 طرح به داوری مرحله نهایی راه یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان "فرشاد شبرندی" مدیر موسسه واده ی هیژان و "سبا زینتی" مدیر موسسه لبخند بسازیم دارای دو مدیر سازمان مردم نهاد دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان و تحت نظر حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان با ارائه مجموعه کارگاه های تولیدی خانه سبز با فعالیت "طراحی و دوخت البسه" موفق به دریافت تندیس برتر اولین همایش ملی انتخاب جوان کارآفرین کشور شدند و از سوی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان مورد تقدیر قرار گرفتند .

در این جشنواره ملی از 12 نفر از کارآفرینان و 4 نفر از ایده پردازان برتر در حوزه کارآفرینی کشور با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و استاندار گیلان تجلیل شد .

گفتنی است، بر اساس تفاهم انجام شده بین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید کشور طرحها و ایده های تشکل های جوانان پس از تأیید در کمیته تخصصی برای دریافت وام تا سقف 100 میلیون تومان با بازپرداخت 4 درصد به صندوق کارآفرینی امید معرفی می شوند .

انتهای پیام/م

درخشش جوانان کردستانی در اولین همایش ملی انتخاب جوان کارآفرین کشور

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نامه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان آمده است:


جناب آقای مهندس هاشمی
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان


با سلام

احتراماً به استحضار میرساند، با عنایت به دستور حضرتعالی مبنی برساماندهی فرهنگی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و در پی آن تشکیل کارگروه مربوطه در فدراسیون فوتبال با حضور مسئولان مرتبط و مراجع ذیربط، مقرر گردید الزامات و مقررات بالادستی درحوزه برگزاری مسابقات در فصل آتی به شرح ذیل به مرحله اجرا در بیاید؛
• تدوین و اجرای آیین نامه کانون هواداران باشگاه‌ها و رعایت الزامات مرتبط
• اختصاص بلیط مسابقات به خریداران بر اساس مشخصات هویتی و لزوم آماده سازی صندلی ورزشگاه‌ها توسط شرکت تجهیز بر اساس طی فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به صورت هوشمند.


همچنین مطابق برنامه ریزی، جلسات هماهنگی کلیه مسابقات لیگ برتر در فصل آتی وفق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مسولان LOC و LMO در کلیه بازی‌ها به انجام خواهد رسید و گزارش‌ها به صورت برخط در سیستم مربوطه آپلود و به کمیته‌های ذیربط و ارکان قضایی ارسال تا متعاقباً در مهلت مقرر به فوریت اتخاذ تصمیم گردد.

بدیهی است در صورت عدم آماده سازی موارد صدر الاشاره امکان آغاز لیگ برتر در فصل جدید وجود نخواهد داشت و بر این اساس دستورات مساعد حضرتعالی، باعث تسهیل فرایند مرتبط خواهد بود.

لازم به ذکر است، در بازی‌های باقیمانده فصل جدید لیگ برتر به کلیه باشگاه‌ها ابلاغ شده که مسولیت مربوط به هواداران خود را برعهده داشته باشند. همچنین تا حل مشکلات زیرساختی جهت حضور بانوان محترم، دو ورزشگاه تا اطلاع ثانوی امکان میزبانی از تماشاگران خانم را نخواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود