Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات رئیسه واحد فلاورجان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با سردار کریم نصر اصفهانی جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار نصر اصفهانی در این دیدار گفت: «هشت سال دفاع مقدس جنگ بین اسلام و کفر بود و رزمندگان غیور ایران اسلامی با لطف و فضل خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (س) با تمام وجود در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام ایستادگی کردند و پیروز میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

جانباز دفاع مقدس با توجه به خاطرات عملیات بزرگ بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر افزود: «شهدای ما افراد بزرگ و ارزشمندی بودند و یقینا بخاطر صداقت،ایمان و اخلاصی که داشتند خداوند یاری کرد و رزمندگان غیور با برنامه ریزی و تاکتیک‌های جنگی توانستند عملیات بیت المقدس را به سرانجام برسانند بطوریکه ما در این عملیات عزت اسلام و ذلت دشمنان را مشاهده کردیم.»

سردار نصر ادامه داد: «ما می‌توانیم در همه سطوح پیشرفت داشته باشیم و مسئولان باید تلاش کنند با کمک مردم کشور را روزبروز به جلو ببرند و یقین بدانید آینده کشور اسلامی ایران روشن است و ما باید با انجام وظایف خود ادامه دهنده راه شهدا باشیم و کشوری آباد داشته باشیم.»

در این دیدار دکتر شهلا روزبهانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: «دیدار با جانبازان غیور کشورمان یک افتخار بزرگ است و مسلما اگر نبود فداکاری، ایثار و شهامت این عزیزان ما شاهد عزت و سربلندی و پیشرفت‌های روزافزون کشور در همه زمینه‌ها نبودیم و این خود نشان از ایمان، ایثار و فداکاری این عزیزان است.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • سعی کردیم به واقعیت وفادار باشیم / فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد