Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، دانش‌آموزان ناحیه یک خرم‎آباد در مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان که اردیبهشت‌ماه امسال در خرم‎آباد برگزار شد، موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.
بنابر این گزارش این دومین سال متوالی است که آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‎آباد رتبه‌های برتر مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سطح استان را به خود اختصاص داده است و این ناحیه آموزش و پرورش در بین نواحی، مناطق و شهرستانی و استانی رتبه‌های خوبی را کسب کرده است کمااینکه سال گذشته نیز در مرحله کشوری مسابقات قرآن دانش‌آموزی موفقیت‌های چشم‌گیری توسط دانش‌آموزان ناحیه یک کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور میشود، بعد از ناحیه یک خرم‎آباد که رتبه اول این مسابقات را به خود اختصاص داد شهرستان بروجرد رتبه دوم و شهرستان الیگودرز رتبه سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی دانش آموزان مسابقات ناحیه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت جدید برای کاراته خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دوره داوری آسیایی، بین المللی درحاشیه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد که حسین مقدم داور جوانان استان موفق درجه B کاتا و B کومیته را با امتیاز بسیار بالا کسب کند و دوره با موفقیت پشت سر بگذارد.

مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیئت کاراته استان موفق به کسب این دوره شد و این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آورد.

همچنین علیرضا لفیطه پور به همراه تیم پاس قم به عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شد و امیرعلی بیگدلی و ابوالفضل مردان پور نیز مدال برنر مسابقات آینده سازان کاراته پسران کشور به گردن آویختند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از پانزدهم اردیبهشت ماه با حضور رزمی کاران ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان در ازبکستان آغاز شده است که ۲۸ داور کشورمان موفقیت به کسب درجه بین المللی شدند.

هفته پایانی لیگ برتر کاراته و آینده سازان پسران باشگاه‌های کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی